Följ mina suprabyggen, ett bygge för gatan och ett för banan samt mitt första suprabygge som nu är sålt. Toyota Supra Mkiv 1997 gatbilen Toyota Supra Mkiv 1994 banbilen. Ni kan även följa bilarna på Instagram @Whitesuprasweden... Visa mer
Har inte hänt jätte mycket på senaste tiden, har flyttat lite saker till garaget i huset och plockat isär toppen typ, har fått hem lite saker också
När jag plockade isär toppen så märkte jag att vad säljaren uppgav inte var vad som satt i den. Men jag är inte så missnöjd med vad som sitter där nu heller då det är rejäla saker.
Ferrea serie 6000 ventiler +1mm på både in och ut. Ferrea Beehive ventilfjädrar med titan retainers.
köpte min gula vänsterstyrda i oktober av en bil firma i eslöv arbetet under vintern nu e bara i stort sett att renovera exteriör till oem utom trd vinge o läpp men nästa vinter då ska här trimmas
köpte min gula vänsterstyrda i oktober av en bil firma i eslöv arbetet under vintern nu e bara i stort sett att renovera exteriör till oem utom trd vinge o läpp men nästa vinter då ska här trimmas
Var det Us spec supran ?
Sweet alltid kul med pulver
yes us supran
Härligt ägaren bad mig jaga köpare till den i Norrland, men hitta ingen som ville köpa vänsterstyrt (eller betala för en iaf). Men du köpte av firma eller via firma ? Tänkte om han utanför Norrköping ägde den fortfarande när du köpte den ?
Härligt ägaren bad mig jaga köpare till den i Norrland, men hitta ingen som ville köpa vänsterstyrt (eller betala för en iaf). Men du köpte av firma eller via firma ? Tänkte om han utanför Norrköping ägde den fortfarande när du köpte den ?
Nu har denna tråden fått en ny bil i sig igen Kommer bygga denna supra klart före jag fortsätter med den vita, planen är att köra denna på bana så jag får ta tid på mig och fixa den vita precis som jag vill utan att känna mig stressad över att få ut den på vägarna och köra
Blir ett större inlägg nu för att uppdatera alla följare på vad som hänt fram till nutid.
Redo för resan Skellefteå-Borlänge för att hämta karossen.
Lastad utanför 2jz.se och redo för redan hem.
Väl hemma efter 11 timmar på släp så fick den ett norrländskt välkomnande på -30 grader, jag var trött och frös så den fick vänta till morgonen på att komma in i värmen
Första jag gjorde var att montera C-west vingen som satt på min silvriga supra när jag köpte den. Tycker den funkar bra på denna, får se om jag känner likadant när den är klar