Eftersom jag sålt mina R-fälgar så har bilen fått stå på pallbockar i garaget. Det har fungerat, men har sett lite tomt ut
Fredagen började med att jag testmonterade fälgarna på bilen. Jag hade hoppats på att allt skulle gå som på räls, vilket det gjorde om man bortser från att skruven som går i hjulnavet tog i centrumkåpan vilket gjorde den omöjlig att få på. Får slipa eller kapa skruven en liten bit sen är det bra... Handlar ju bara om någon ynka cm
Här är en bild när dem sitter på.
passade på att sänka coilsen framtill. hade dock inte tillräckligt med tid under helgen som jag hade tänkt mig. jag fick därför tyvärr inte ner hela bilen.
Till hjälp har jag min tjej.. Vad hade jag gjort utan henne egentligen?
Här på bilden nedan kan man iallafall se hur dem satt från början. Där gängorna är grå är där dem satt från början. Längst ner i mitt inlägg finns en bild på när dem är ner skruvade, NÄSTAN till max. Coilsen som sitter på är Ta-Technix och har suttit på sedan förra ägarens ägo. Det är något som märkts någorlunda, bland annat ser man hur skitiga dem är och att färgen har släppt. Själv kommer jag inte byta dem till nya eftersom det inte är vad jag ska fokusera på just nu. Observera att det är rätt så skitigt i hjulhuset men får ordna till det någon annan gång.
Har fått beställa hem nya fjäderställare bak då dem var dåliga.
Kan ju tillägga att dem sitter åt som satan! Men med lite 5-56 så gick det finfint! Iallafall framtill
Får fortsätta till helgen igen och så småningom fräscha upp i hjulhuset med lite ny färg
Lite tight men det funkar
Trevlig kväll på er