Jaha då man har flyttat och haft fullt upp med annat har de inte blivit uppdaterat något speciellt mycket här . Blev i allafall besiktning föra veckan med blanka papper Så nu blir de väl o få ihopa de sista små detaljerna o köra lite i sommar.
Då jag har fullt upp har jag inte hunnit med o uppdaterat här ! Jag kommer lägga in mer bilder o följa upp bättre nu mot vinter.. Har iallafall hunnit med och lacka om bilen o mycket mer kommer hända under vinter..
Ja de är väl inget nytt med att jag är sämst på uppdatera här men är full gång o jobbar med bilen o försöker hinna med så mycket annat också så får bjuda på lite bilder på hur de ser ut just nu o sett ut dom närmaste dagarna ..
Blev på börjat målning av innertaket idag! Fick även hjälp av Ted Ohlsson idag med o snygga till alla ström kablar inne i bilen! Stort tack till honom !!!
Inte hänt ett skit i garaget nu på ett dygn ! Vilket är mycket dåligt o lär inte bli mycket i garaget i helgen . Ska försöka hinna med flockning på söndag iallafall .. har testet polera upp lite rör i motorrummet i går iallafall ..