Just nu håller jag på med den andra E28an som har lite problem med sönder ärjade kontakter i armaturen tyvärr. Så hoppas den är fixad snart så man kan börja med "Turbobeast" igen, vill och måste få ut den iår så man får köra lite. Saknar att kunna åka på träffar, elda upp däck och speciellt draget när man gasar
Har inte hänt så extremt mycket med bilen men har kommit över en 2-pelar lyft som ligger ute i garaget för montering, innan lyften kan användas så måste de dras ny el i garaget eftersom de saknas eluttag så nu väntar vi på material av fastighetsägaren innan vi kan börja med de. Sen är de ju elmia nu under påsk som dom flesta känner till så vart en heldag igår (lördag) vart dock inga bilder så bjuder på en google bild på liknande lyft
Skulle behöva lite mått så tänkte kolla om de finns någon som kan ta lite mått på sin E36 framvagn åt mig?
Måtten jag söker har jag markerat på bild: - Mellan Länkarmsinfästning bak - Mellan länkarmsinfästning i framvagnsbalken - Mellan länkarmsinfästning i framvagnsbalk och länkarmsinfästning bak - Från damask kanten på styrväxeln ut till yttrestyrled på båda sidor när hjulen står raka - Mellan naven såg jag att jag missat
Håller ju på att montera E36 framvagn på min E28 därför behöver jag alla mått på framvagnen för att eventuellt kunna bygga en jigg
Börjar ordna upp sig lite i garaget nu efter flytten men de är en del kvar Fått undan de mesta av däcken i ställage och man märkte verkligen hur mycket plats däck tar när de bara ligger i högar på golvet är riktigt nöjd faktiskt
Börjar ordna upp sig lite i garaget nu efter flytten men de är en del kvar Fått undan de mesta av däcken i ställage och man märkte verkligen hur mycket plats däck tar när de bara ligger i högar på golvet är riktigt nöjd faktiskt
Sådär ska det se ut! Skönt att ha dem samlade på samma ställe Själv har jag mina utspridda lite här o var hos lite polare o så Haha
Sådär ska det se ut! Skönt att ha dem samlade på samma ställe Själv har jag mina utspridda lite här o var hos lite polare o så Haha
Ja var riktigt bra och skönt att samla allt på samma ställe Sugen på sådant ställage eller?
Ja var riktigt bra och skönt att samla allt på samma ställe Sugen på sådant ställage eller?
Jag har ju tyvärr inget eget garage ännu så har tyvärr ingenstans att ha det