Nu är det dags att bygga om min 200sx s13 till en lekbil. Jag har stora planer för bilen, men jag vill inte avslöja för mycket ännu. Så nu börja vi bygga
Då jag nu har en helt original s13, så är det dags att bygga om den. Jag har stora planer för den. Den ska både byggas om invändigt som utvändigt. Och någon gång i framtiden förhoppningsvis bara bli en ren banbil.
Så nu tycker jag att vi sätter igång med detta bygge.
Senast redigerat av fasterfredde (18 januari 2016)
Tack tack, alltid lika roligt. Tyvärr så har jag ju inget garage denna vinter, så det händer tyvärr inte på bilen just nu när det är snö ute, men ha tålamod för sen kommer det hända grejer så fort snön är borta
Sorry för dåliga uppdateringar men kan tyvärr inte göra så mycket på bilen just nu, men inhandlar alla delar jag behöver. Men inte ens det går som jag vill, skulle köpa ett oljekylar kitt idag men då var de två sista tagna så nu får jag vänta några veckor innan det kommer
Jag vet att det har varit lite dåligt med uppdates, men nu har bygget börjat lite mer på allvar. Så jag har nu plockat ner hela fonten, samt börjat bytta bakljus, men måste vänta på nya kontakter innan de åker på. Men här kommer lite bilder iallafall, på hur det ser ut just nu
Nu sitter bakljusen på plats, men detta är sista gången jag köper begagnat. Både bakljus, framskärmar och framkjol har skit dålig passform. Nästa gång köpare jag nytt från något ställe man vet vad det är för kvalitet. Köpte bara dessa för att har att lära mig på, och när bilen går på bana sen så lär man ju köra sönder en hel del delar, så man lär byta det till något bättre sen