Dags för lite korrigering i beskrivningen igen! :) Nu när bilen börjar bli klar utvändigt så börjar jakten på bättre fitment! Samt att det börjar bli dags att kolla över motorn för lite mer prestanda än original, håll tillgodo så... Visa mer
Nu är bilen på lagning, spacers beställda (25mm blir de bak) MEN nu till min stora fråga, har köpt mig magneter att ha till nrskylten, vet att den inte är magnetisk men tänkte limma på magneter på den eller måla baksidan med magnetfärg. Men då behöver jag klä baksidan med något mer för annars kommer de repa, har ni något förslag?
Klipp av en tunn tshirt eller något o limma på magneten?
Tankarna går åt sammet eller en microfibertrasa, men frågan är om magneterna klarar av att hålla upp den jävlen då!
Ja de är ju frågan, testa o göra det utan att limma fast t-shirten/mikrofiberduken o se fall magneten reagerar, om den gör de så är det ju bara o börja klippa ut o limma. Men dessa små magneterna brukar ju oftast vara starka
Klipp av en tunn tshirt eller något o limma på magneten?
Tankarna går åt sammet eller en microfibertrasa, men frågan är om magneterna klarar av att hålla upp den jävlen då!
Ja de är ju frågan, testa o göra det utan att limma fast t-shirten/mikrofiberduken o se fall magneten reagerar, om den gör de så är det ju bara o börja klippa ut o limma. Men dessa små magneterna brukar ju oftast vara starka
Testade på vector fronten jag har liggandes och de fungerade klockrent! Men frågan om de är så starkt, kan ju iofs testa med att lägga en microfiber emellan!
Snygg 9-3a! Lägg en transparent stenskyddsfilm bakom (finns på biltema)
Tack, det gör mycket med komplimanger när de går trögt med bygget.. men jag är rädd att de repar?
Saknar min gamla lite när man ser din, riktigt trevliga bilar . Hade dock bara min i 2dagar innan den brann . Men lägger du en sån film på lacken bakom plåten borde de va lugnt?
Snygg 9-3a! Lägg en transparent stenskyddsfilm bakom (finns på biltema)
Tack, det gör mycket med komplimanger när de går trögt med bygget.. men jag är rädd att de repar?
Saknar min gamla lite när man ser din, riktigt trevliga bilar . Hade dock bara min i 2dagar innan den brann . Men lägger du en sån film på lacken bakom plåten borde de va lugnt?
Verkligen, små medel får dem att ser riktigt fräscha ut! vad fan säger du? Hur då?! Sitter den då? Limma dit den för den lår väl släppa annars?
Haha fattig industriarbetare! nej men vill åka lagligt men kunna parkera och sedan bara plocka av skylten på ett bra sätt då fronten är så mycket snyggare utan! :p
Haha fattig industriarbetare! nej men vill åka lagligt men kunna parkera och sedan bara plocka av skylten på ett bra sätt då fronten är så mycket snyggare utan! :p
Förstår! Dock svårt att få det bra men kör vita kardborreband då? syns ju inte alls lika mycket som svarta
Förstår! Dock svårt att få det bra men kör vita kardborreband då? syns ju inte alls lika mycket som svarta
Hade jag haft Artic white hade de fungerat som handen i handsken men med polar white blir de inte alls lika bra.. morsan kom med idén att sätta möbeltassar på skylten, och bara täcka magneterna med något så de inte repar, borde fungera! Får testa i eftermiddag!
Hade jag haft Artic white hade de fungerat som handen i handsken men med polar white blir de inte alls lika bra.. morsan kom med idén att sätta möbeltassar på skylten, och bara täcka magneterna med något så de inte repar, borde fungera! Får testa i eftermiddag!
Tycker du borde lacka om bilen i Arctic White, det låter bäst
Verkligen, små medel får dem att ser riktigt fräscha ut! vad fan säger du? Hur då?! Sitter den då? Limma dit den för den lår väl släppa annars?
Stod och gick på tomgång och självantände . Visste att de va xenon i dimljusen men hade inte sett hur de va gjort då ja bara haft den 2 dagar, tydligen va de inte så bra gjort . Enligt brandteknikern klippt och skarvat samt ärgat va man kunde se på andra sidan som inte brann . Sånhär ja menar, finns lite olika: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t … 000031843/
Tycker du borde lacka om bilen i Arctic White, det låter bäst
Stod och gick på tomgång och självantände . Visste att de va xenon i dimljusen men hade inte sett hur de va gjort då ja bara haft den 2 dagar, tydligen va de inte så bra gjort . Enligt brandteknikern klippt och skarvat samt ärgat va man kunde se på andra sidan som inte brann . Sånhär ja menar, finns lite olika: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t … 000031843/
Vad fan.. Nu ringde de från verkstan och sa att de förstört mina ballaster, att de exploderade. Sjukt sammanträffande..
Spacersen gick på, sitter som en smäck! balanserade upp coilsen bättre fortfarande lite låg på en sida bak satte sig fortfarande! Full bil så skrapar de! :p
Magneterna var inte så starka som behövdes så blev fortfarande kardborreband! Två bilder från Sommarlandsträffen i regnet, tagna av AddesFoto!
Två bilder fårn igår efter en ordentlig tvätt och sprayvax, likadant på fälgarna och däckglans på de!