Hej igen! har varit lite dött ett tag här nu men har legat i med tentor och har även fått gjort en hel del med bilen också!
kan börja med att jag har fått färdigställt inredningen och jag blev riktigt nöjd med resultatet, bilen känns mycket fräschare att åka i och det matchar förvånansvärt bra med dörrsidorna!
Sedan till det lite jobbigare, golv och tröskel var rätt illa på förarsidan... så det fick bli en kväll hemma hos kompisen och svetsa. tyvärr tog jag inte så många bilder när jag var mitt uppe i allt arbete..
(vi lyfter bilen i domkraftsfästet som var fräscht)
detta är bara en bit som fixades, vi fick kapa lite mer för att få bort all dålig plåt, men det är väldigt svårt att se då rostskyddet är som en gummimatta så man hittar inte rost för än det är nästan försent. Det största dilemmat vi hade var vart man skall lyfta för att rostlaga.. men det gick bra tillslut
när vi ändå hade bilen på lyften så "råkade" 3 varv på fjädrarna runt om att försvinna hehe
personligen tycker jag fälgarna är lite för stora (18") men jag planerar på att köra med navkapslar för det tycker jag ser jäkligt bra ut och även ha vita däcksidor! funderar på att beställa sådana man fäster på vanliga däck så det ser ut som vita däcksidor om jag hittar någon schysst sida som har det till ett hyfsat pris
dessa navkapslar saknade några clips men det beställde jag lätt och smidigt på Hedin bil!
allt för den här gången!