Renovering av min Pontiac Firebird 72 ska bli som ny
Nu beböver min Pontiac ny lack och puts efter många år utan vård. allt kommer att renoveras eller bytas ut mot nytt Även endel plåt har bytts pga krockskador. Fälgar blir Centerline convo PRO. motorn kommer bytas ut från... Visa mer
Inte hänt så mycket på ett tag men råkade surfa på blocket och hitta fränaste huven formula huv nr2 i samlingen. Formula huv med inbyggt trans am scoop. I nyskick. Så vart en liten resa på 90mil 😁
Inte hänt så mycket på ett tag men råkade surfa på blocket och hitta fränaste huven formula huv nr2 i samlingen. Formula huv med inbyggt trans am scoop. I nyskick. Så vart en liten resa på 90mil 😁
Långkörning med min släpkärra😂
Japp det var fint att låna den 👍
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Lätt värt! 💪🏼
Japp det var värt en heldag 👍
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Fick äntligen efter ett år väntan hem min tredje kylarram den längst ner så nu kan jag bygga om min 73ram till 72 och laga 72ramen behövs ny undre balk då den varit med om en liten krock någon gång.