En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite... Visa mer
Följes såklart! Mycket trevligt att det börjat dyka upp lite lastbilstrådar på forat. Jag e ju med lasbilstorsk ovh ännu mer torsk på veteraner och allra mest torsk på Volvo! Kul att du känner för bilen och vill behålla den!
Följes såklart! Mycket trevligt att det börjat dyka upp lite lastbilstrådar på forat. Jag e ju med lasbilstorsk ovh ännu mer torsk på veteraner och allra mest torsk på Volvo! Kul att du känner för bilen och vill behålla den!
Man får tacka, jo trodde inte att man fick det först, men såg att en annan hade lagt upp på en scania R500 så jag testar väl med:)
kul att du tycker det:)
åhja, enda minnet jag har kvar av min far. så denna bilen går i graven med mig. åh jag e bara 28 år änsålänge:) så vi kommer få många år tillsammans!
Detta kommer bli det roligaste projektet som finns att följa,hoppas jag kommer mycket bilder i samband med renoveringen.
hehe oj:) jadå, det kommer komma massvis med bilder från både nära och långt avstånd. ska bara försöka hitta en 2 axlig vagn till denna också:)
kommer visa upp denna på moholms truckshow i sommar om du vill titta:)
Detta kommer jag ju garanterat kolla på
va kul:) inte för att den är direkt utställningskick men är ändå i bra skick:) tänkte det kan vara kul att ställa ut den ändå:) väcker väl många minnen hos äldre kan jag tänka:)
Vill du ha en 2 axlad vagn efter,dom där brukade väl gå med en axlad kärra oftast??eller nåt du kommit på av olika skäl??själv har ja ramlat över en fräsch Scania 141..dålig hytt,men mkt fräsch ram,gått i Nordnorge ,,laga rost e ja van vid..
Vill du ha en 2 axlad vagn efter,dom där brukade väl gå med en axlad kärra oftast??eller nåt du kommit på av olika skäl??själv har ja ramlat över en fräsch Scania 141..dålig hytt,men mkt fräsch ram,gått i Nordnorge ,,laga rost e ja van vid..
Det spelar ingen roll:) en 2 axlig eller en en axlad kärra:) men nåt utav det! som typ bilderna nedan:)
men skulle passa bra med 1 axlad Jigg bakom också:)
va roligt:) min titan hade gått i arvidsjaur. Har du några bilder på den? vill gärna se den!
Aaah tredje lastbilsprojektet jag följer här på Garaget då, härligt härligt!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.