Tjena, har äntligen köpt bilen som jag har gått och trånat efter i nästan 4år. Blev en Audi A6 c7 3.0tdi quattro avant proline med 204hk som jag har lite planer för. Tänkte köra samma stuk som min förra Audi, sen säger man alltid när man köper ny bil att man inte ska göra så mycket men de går snabbt över så vi får se hur detta slutar 😊
Lite planer jag har en så länge
S-line front S-line sidokjolar S-line diffusor RS vinge RS dimljusplast RS pedalsats Tona framrutorna 20" fälgar Bort med dpf och mappa Coilovers
Här är första bilden på bilen när den hämtades i Göteborg!
Hej allihopa! det ända jag har hunnit med att göra med bilen en så länge är väll att emblem strippa, tonat baklysena och stoppat i led i hela bilen. Igår natt blev det en beställning på S-line front och den skulle skickas på tisdag nästa vecka så hoppas den dyker upp snarast
Bilen ser orginal ut en så länge så ni får lite bilder här på hur den ser ut, ni ser även lillebrorsan nya tvärfeta 335i med ca 400hk
Kommer självklart uppdatera såfort det händer något med bilen
Hej på er, som sagt så var en s-line front beställd från Tyskland förra veckan och idag kom kompisen på posten och lämnade av den. Det var lite repor och plastlagningar på den så den fick åka iväg på lack direkt, gubben som lackar skulle ta den nästa vecka då han har fullt upp hela denna vecka men nu är vi igång iallafall. Ska väll även passa på och säga att jag blev farsa förra tisdagen så de är fullt upp här hemma kan man säga
Tjena, har varit dålig på att uppdatera er med vad som har hänt och inte hänt. Varit full rulle här hemma så har inte hunnit slänga upp bilderna men här kommer några iallafall.
Nya pedaler klickade jag hem på eBay
Sen hämtade jag fronten här i veckan och jävlar vad fin den vart, ska dock Våtslipas men just nu får den stå hemma i källaren och vänta på grill och dimljusplast som också är beställt 😊 Väldigt dålig bild på fronten men de får duga tillsvidare
Idag lämnade jag iväg bilen för att få rutorna bakom a-stolpe tonade. DG Solfilm är de som har kirrat, säger bara vilken jävla kille och vara duktig på att filma!
Är hel nöjd, nu väntar jag bara på att lönen ska rulla in så man kan beställa lite annat godis till bilen 😊 Hej på er!