Kopplade in ett till 12 volts uttag eftersom jag vill kunna ha FM sändare och ladda telefonen samtidigt!
Tog jorden från en jord balk från el centralen och plus från det originala 12-volts uttaget Stereon pappa hade liggandes har varken USB, AUX eller Bluetooth..
Byte även ut alla smålampor bakom alla strömbrytare som Stjärtvärmen, Dimljus bak o fram, ljusreglae, 12 voltsuttaget och även bakom hastighetsmätaren.
Efter jag var på Poop the hood (Bilträff i gbg) började det låta från kardanen när jag låg på låga varv med hög växel och accelererade, Så misstänker att det är obalans i kardenen, Så efter skolan idag ska jag hissa upp den och kolla läget.
Sen märkte jag även att den läckte kylar vatten och motor olja undertill förra veckan, hittade alla tre läckor.
Den läckte från oljetrycksgivaren och råkade ha en sån hemma så den bytes ut (Den var inte rolig och byta!)
Oljekylet läcker den från också så den får jag väll antagligen byta ut.
Sen såg jag att det rann från vattenpumpen så jag byte ut den gummipackningen och slipade rent runt vattenpumpen så det skulle täta bra.
Ska även se om jag hinner kapa av katten då tidigare ägare hade satt på en.. Misstänker att dom inte fick igenom den i besiktningen för ventilknacket att de gjorde så avgasvärdena blev kassa så dom svetsade på en katt och körde på e85 o massa skumma grejer för att få ner avgasvärdena, dom hade försökt 5 ggr utan att lyckas hehe det är även en anledning varför den stått stilla i ungefär 10 år gissar jag på.