god fortsättning folket, har gjort lite saker på bilen tiden jag varit hemma i norrland!
fick mig ett par nya strålkastare och blinkers som var hela i plasten så de satt ihop riktigt, så jag demonterade dem och smörjde reflektor ljusterarna, och bytta reflektor på ena som va kass..
fick med på samma gång en svart grill också då grejerna är från en glt, så slog flera flugor i en smäll där i saker jag letat till bilen
hade planer på att byta glimmare i extraljusen sen tidigare så tog och ordnade det också, och satte dem på en vippbrytare så ja lätt kan välja om de ska va på eller ej..
fick för mig i samma veva att montera de gula varselljusen jag hade liggandes, sagt va gjort och jag satte igång att klura på hur jag skulle ha dem belyst, t10 lamphållare och blå led, naaaa det blev grönt ljus då.. plockade fram 2 av mina små sidomarkering ljus i led och prövade stoppa in dem, de lyser orange men blev rätt bra resultat ändå tyck ja genom det gula glaset
(orginal 21w lamphållaren har rostat sönder i dem..)
kopplade även dem på en vippbrytare inne i bilen.
fick även nya gummi på framdäcken och de gamla framdäcken fick fara på bakaxeln, då de som var bak förut inte hade så mycket dubb kvar sedan förra vintern..
fick också för mig att montera min tryckluft tuta.. så nu hörs ja ska ni veta
och lite bilder då
tack å hej!