Många blandade reaktioner om detta bygge, men jag hoppas ni vill följa med in i framtiden. Först provturen är gjord! Nu ska allt snyggas till och bilen sättas ihop. Delar av projektet filmas av MOS som lägger upp löpande avsnitt... Visa mer
Va kul! Blir lite nostalgisk när man ser en hederlig stereo-8:a! Blir kul att följa detta!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Va kul att du tar dig an en gammal svensk klassiker. Det är lite fränt med den jättelånga växelspaken och den jättestora ratten!!
Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag funderar på att köpa el-servo från EZ-Servo. Man byter ut rattstången bara. Självklart ska man behålla ratten endå, men den blir så mycket mer trevligare då skulle jag tro. Med breda däck är den nästan farligt spårkänslig. Men med original profil är detta inget problem
Farsans lastbil på bilprovningen. Han fick 4st 2:or. Hahaha Men den lastbilen kommer köra volvon till blästring när jag har rensat den..
Är det inte "Custom Cab" dom heter?
/Benny
Yes! Det är en Ford custom. Original är den gul, planen är att renovera lastbilen och köra runt våra projekt med
Ja fy fan, det drällde om dessa när man var ung. Posten hade massor av dessa vad jag minns.
/Benny
Här är några 8 Track som varvades mest förra sommaren och även vintern 2015-16. Dom har en charmig tendens att gå sönder rätt ofta så varje gång man hör på banden kan alltså vara dom sista. Tur banden går att laga med tejp då.
Här är några 8 Track som varvades mest förra sommaren och även vintern 2015-16. Dom har en charmig tendens att gå sönder rätt ofta så varje gång man hör på banden kan alltså vara dom sista. Tur banden går att laga med tejp då.
Det där är fränt!
/Benny