Fortfarande lite snö på backen, bilen täckt av frost, men solen ligger redan på rätt bra så det blir nog mer dämpat framåt eftermiddagen, förutom det händer inte så mycket.
Blev en beställning på lite mer smågodis i helgen iaf!
Fortfarande inte bestämt mig hur/var baslådan ska byggas, antingen plasta vänster sida i bagaget, lös låda, eller baljan.. 20Liter och en port på 2"x6".
Tanken var att plasta i baljan för att spara bagageutrymmet, men med det lilla bagaget kommer det knappt gå att ställa något utan att det hamnar över basen. Men det blir enklare att montera koaxialer i hatthyllan om jag skulle vilja det senare.
Lös låda, tar mest plats av allt, men enkelt att plocka ur vid behov. Koaxialer inga problem.
Plastad till vänster, tar lite av bredden på bagaget, gör det svårare att montera något i hatthyllan, (går ju givetvis höja upp med mdf ringar eller liknande).
Fördelen är ju att jag kan fälla ryggstöden och fortfarande få in lite större saker, eller fälla alla ryggstöd på passagerarsidan om något långt måste in.
Plastad till vänster låter för mig som det bästa alternativet, men jag har aldrig plastat så känner mig lite osäker på om jag får till det, både med utseende och stabilitet.
Blev ett långt inlägg.. Men har ni orkat läsa ända hit så kanske ni orkar lämna en kommentar hur ni skulle gjort!