blev en lååååång paus, ekonomin fick sig en smäll, maskiner gick sönder, bilen behövde mindre reparationer som blev jävliga pga tidigare klåpare, tappade motivationen och sen kom det lite andra projekt emellan.
Men för någon dryg vecka sedan kom suget tillbaka och jag beställde lite nya saker igen och färdigställde ljudbygget, så nu får ni en lång uppdatering!
Hade funderingar på att plasta i baljan men eftersom den sitter till höger och inte i mitten så hade jag inte kunnat fälla säten och få in något längre i bilen vid behov utan att riskera basen, så det slutade med en höjning av golvet.
Nytt golv/delar till lådan
Kollar passformen
Provade på att tona för första gången, inte helt hundra men jag är nöjd.
Lite stag att skruva steget på
Den köpta mdf-ringen sprack i flera bitar, och fläkte biten jag tillverkat för porten, så jag fick snällt ta fram fräsen och göra en egen, men då fick man ju prova det med!
(Hålet är fruktansvärt ojämnt, var inte färdig när bilden togs)
sprutspackel och lite färg
Lite roligare saker, nya lyktor och coils, dock ingen bild på detta än, letar fälgar för fullt och ska byta lite andra saker så en rejäl sänkning får vänta, men bara dom första 30 gjorde mycket
Klätt lådan med fuskläder, blev helt okej, nyansen är inte perfekt men i skymningsljus ser man iaf ingen större skillnad!
Monterat och klart!
Det var nog allt för denna gången, nästa gång hoppas jag att bilen fått nya fälgar om jag hittar någon som breddar, och en liten sänkning till så kanske det kan komma lite helhets bilder!