Någon som har tips på en fräck bakhjulsdriven bil som ska användas till vinterbil?
Det vore bättre med en mer förklarande rubrik! Ex.vis: "Tips på vinterbil".
/Benny
Senast redigerat av Vettemannen (4 september 2016)
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Allt e ju relativt vad man tycker e fräckt. Men jag anser att en 940 e rätt optimal som vinterkärra. Billiga, lätta o mecka, inte hela världen om man smashar den helt.
Volvo 240gl. Det är rätt fräckt att våga åka omkring i en sån
Utveckla.
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Volvo 240gl. Det är rätt fräckt att våga åka omkring i en sån
Utveckla.
/Benny
Jag gissar på att personen i fråga tycker att det är en såpass hemsk bil att det krävs mod för att våga framföra en sådan på vägarna.
Haha! Du tänker så. Tror nog att dom står sig bra fortfarande.
/Benny
Någon som har tips på en fräck bakhjulsdriven bil som ska användas till vinterbil?
Budget? Vad tycker du är fräckt? Ingen 240, synd att köra ihjäl dom exemplar som fortfarande är köpvärda. Ett lik är väl skitsamma om du låter säkras sönder.
Vill du ha en "fräck äldre finbil" liknande en Taunus, Carina eller Amazon eller söker du en Volvo 740 med takräcke och höbal?
Gamla E36 325/328 tycker jag är goa på vintern, kostar inte så mycket heller. 20.000:- kommer du långt på, o så behöver man inte vara så rädd.
Med tanke på rubriken känns det som en yngre herre med starkt begränsad budget? De flesta när vi köper vinterkälkar tänker bara på en sak: Ska fungera.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!