3221
Sök

nån här som grejjer med hästar

Svindåre
1 433 Inlägg
4 januari 2007
Saab_girl skrev:
ErskPersk skrev:
Saab_girl skrev:

ååå hur många ggr ska ja behöva säga att de där hamburgerskämten inte e roliga...!!!

hahahahahah!! skitgoa burgare juh tongue

jaså så du har provat burgare me hästkött asså?
så vitt ja vet så har alla varit nötkött som ja ätit...

jag sa inte att ja ätit hästburgare

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

524 Inlägg
4 januari 2007
Va har alla emot hästkött? Åk till Italien, där står hästkött lika högt i värde som oxfilé här...
Fan fint kött ju.

the one and only
73 Inlägg
4 januari 2007
Har egen häst sedan 7 år tillbaka men har ridit på ridskola samt privat sedan jag var 2½ smile.. Så jag rider och är i stallet iprincip varje dag! Mest skogsridning för min del, då jag har en f.d travare!

Angående hästkött så får man äta det hur mycket man vill! Hellre att de blir uppätna här än att dom som sagt ska transporteras till Italien och slaktas där. För det är billigare att tranportera levande hästar som ändå bara ska slaktas, än att slakta dom på ett snällt sätt här och transportera fryst kött.

Och en gång för alla! Det är inte hästkött i McDonaldsburgare(nöt=ko)! Köper man dock skivat hamburgekött för att ha på macka så brukar det oftast vara häst!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
4 januari 2007
Jag har 340 hästar.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 januari 2007
Saab_girl skrev:
ErskPersk skrev:
Saab_girl skrev:

jaså så du har provat burgare me hästkött asså?
så vitt ja vet så har alla varit nötkött som ja ätit...

näähää tyckte du sa att " skitgoa burgare juh" och antog då att du smakat på dem eftersom du visste att de va skitgoa......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Börjar bli lite agressivt här va? Ge varandra en kram smile

För att svara på din fråga, ja. Jag har ätit burgare med hästkött. Inget fel med den smaken.
Ta inte illa upp, men du verkade mena att det inte fanns burgare med hästkött...

Det va dock inte det tråden handlade om. Va bara tvungen att svara dig, eftersom du verkade säker på att det inte fanns...

(Jag kanske tolkade allt fel. I så fall ber jag om ursäkt.)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
4 januari 2007
John87 skrev:
Saab_girl skrev:
ErskPersk skrev:

näähää tyckte du sa att " skitgoa burgare juh" och antog då att du smakat på dem eftersom du visste att de va skitgoa......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För att svara på din fråga, ja. Jag har ätit burgare med hästkött. Inget fel med den smaken.
Ta inte illa upp, men du verkade mena att det inte fanns burgare med hästkött...

Det va dock inte det tråden handlade om. Va bara tvungen att svara dig, eftersom du verkade säker på att det inte fanns...

inte vet ja, e inte så haj på mat;)

godtar ursäkten..!!

Två ord räcker, SAAB knäcker

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 januari 2007
Saab_girl skrev:
John87 skrev:

godtar ursäkten..!!

Tack! Nu kände jag mig lite bättre tongue

För att falla tillbaka till tråden, så kan jag berätta att syrran är/var (mest var) mycket hästintresserad. Fick plåga mig fram och tillbaka till stallet med henne varje helg...
Dock bara "ridit" 2 gånger. Om det hänvisar jag till ett tidigare inlägg jag skrev.
Hemsk upplevelse iaf tongue

524 Inlägg
4 januari 2007
aa, hästjävlar... Opålitligare djur finns väl inte?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 januari 2007
GrebyAxel skrev:
aa, hästjävlar... Opålitligare djur finns väl inte?

Jodå. Någon gång haft en hamster?
Onda djur det där...

(kanske var marsvin jag tänkte på, blandar alltid ihop dom...)

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
4 januari 2007
nää va nog hamster, för de e ju fan helt borta..

Två ord räcker, SAAB knäcker

2 594 Inlägg
5 januari 2007
hade en gång ett gäng prayor dom va opålitliga kan jag säga

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
5 januari 2007
Dom som faktiskt tycker om hästar kan väl hålla tummarna för mig och min idag? Han är superdålig i ett ben och vi hoppas att de inte är så allvaligt, antingen hovböld eller i värsta fall fraktur i hovbenet :S usch.. håll tummarna vid 3-4 tack...
Senast redigerat av Eliza (5 januari 2007)

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

331 Inlägg
5 januari 2007
Eliza skrev:
Dom som faktiskt tycker om hästar kan väl hålla tummarna för mig och min idag? HAn är superdålig i ett ben och vi hoppas att de inte är så allvaligt, antingen hovböld eller i värsta fall fraktur i hivbenet :S usch.. håll tummarna vid 3-4 tack...

Aj då! Stackrs pålle sad Ska hålla tummarna...

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
5 januari 2007
960_Girl skrev:
Eliza skrev:
Dom som faktiskt tycker om hästar kan väl hålla tummarna för mig och min idag? HAn är superdålig i ett ben och vi hoppas att de inte är så allvaligt, antingen hovböld eller i värsta fall fraktur i hivbenet :S usch.. håll tummarna vid 3-4 tack...

tack vännen.. usch mår illa så nervös jag är.. har varit en hel del me den här stackren hmm

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Svindåre
1 433 Inlägg
5 januari 2007
Saab_girl skrev:
John87 skrev:
Saab_girl skrev:

godtar ursäkten..!!

*Kram* wink

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

410 Inlägg
5 januari 2007
Ok spana in den här videon: http://www.ebaumsworld.com/faintinggoats.html hade hästar vart lika jävliga som dom här så hade jag personligen kört över varenda hästjävel i Sverige.

Fundersam
126 Inlägg
5 januari 2007
laika skrev:
Ok spana in den här videon: http://www.ebaumsworld.com/faintinggoats.html hade hästar vart lika jävliga som dom här så hade jag personligen kört över varenda hästjävel i Sverige.

öhm? e inte de getter? smile

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

9 108 Inlägg
5 januari 2007
Jag gullar så ofta jag kan med mina 204 hästar cool

331 Inlägg
5 januari 2007
Eliza skrev:
960_Girl skrev:
Eliza skrev:

tack vännen.. usch mår illa så nervös jag är.. har varit en hel del me den här stackren hmm

Förstår dig...Du får berätta vad veterinären sa sen!
Senast redigerat av 960_Girl (5 januari 2007)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 januari 2007
Eliza skrev:
Dom som faktiskt tycker om hästar kan väl hålla tummarna för mig och min idag? Han är superdålig i ett ben och vi hoppas att de inte är så allvaligt, antingen hovböld eller i värsta fall fraktur i hovbenet :S usch.. håll tummarna vid 3-4 tack...

Hur blev det då?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök