Skyline krasch???

camaro67 Meister
3 januari 2007 · 6 763 Inlägg

Merclone skrev:

camaro67 skrev:
hoppas han blir bättre!

men en grej.. aftonbladet har en bild på en r34 men i texten står de att det är en 93:a.
sedan på bilden med den krascahde bilen är det en r33. Fanns r33 93? kanske va då dom kom?

Det står ju att det inte är samma bil som på bilden...

sorry de missade jag

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
AntonRacing
3 januari 2007 · 236 Inlägg

mtlca skrev:

AntonRacing skrev:

mtlca skrev:
Jag vet vem killen är... Gick på olika skolor fast bodde på samma studentområde under gymnasietiden i västerås. Hade en stylad 206 innan han köpte skyline. otroligt att han klarade sig när bilen sitter så gott som insmörjd i trädet...

det är inte han , är en annan

ok tyckte ja kände igen skylinen.. samt hur många 18 åringar kör skyline..men ajja.. änglavakt i vilket fall som helst

finns några i västerås men den killen du menar bor jue i sthlm i igentligen men aja

Saab ng900 Steg 3+
Alecci
3 januari 2007 · 2 014 Inlägg

camaro67 skrev:
hoppas han blir bättre!

men en grej.. aftonbladet har en bild på en r34 men i texten står de att det är en 93:a.
sedan på bilden med den krascahde bilen är det en r33. Fanns r33 93? kanske va då dom kom?

R33 GTS-T kom i augusti 1993.
R33 GT-R kom däremot inte förrän i januari 1995.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
turbotompa fritidsprofessor
3 januari 2007 · 1 197 Inlägg

Jag hatar Robert Collin.. man borde stoppa in fjanten i kofferten och svetsa igen för gott...

MeloveGolf Vw trimmare
3 januari 2007 · 2 995 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Att Skyline är vardagsmat är ju inte sant, jag har sett mer ferrari än Skyline, Supra och Rx-7 TILLSAMMANS! Skyline är extremt sällsynt tongue


Hoppas du blir bättre.

//sebbe

50 stycken till salu på blocket mellan 80-400k sällsynt? nja.....
Gör gärna en sökning på garaget å se hur många som finns här bara säkert 50 st minst 3ggr så många som inte är medlemmar här också "Ett fåtal" kan man räkna ett 100-tal som fåtal? gt-40 2st i sverige cadillac escelade cobra det är Fåtal Exclusiva och enormt sällsynta bilar som finns men ska man se en så ska det mycket till....supra rx-7 och skyline har vanligt folk råd med...

Senast redigerat av MeloveGolf (3 januari 2007)

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Alecci
3 januari 2007 · 2 014 Inlägg

Om den är sällsynt eller inte beror på vilken modell man snackar om... R33 GTS-T exempelvis är inte så sällsynt, men en R34 GT-R eller för den delen en R32 GTS är ganska ovanliga i Sverige och Europa.

I Japan är Nissan ungefär lika vanlig som Volvo är här, Nissan Skyline där är som Volvo S60 är här och Nissan Skyline GT-R där kanske motsvarar S60 T5 AWD här. Klumpig jämförelse, men du förstår nog...

Hur dyra och/eller exklusiva de är är naturligtvis också beroende av modell... En R33 GTS-T är kanske inte vare sig eller, men en GT-R N1 av valfri generation eller en R34 GT-R Nür är en annan femma. Både dyra och exklusiva...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
FreddeK
3 januari 2007 ·

JapMax skrev:
Halkolycka? Han har ju inte åkt av vägen i 90 iaf.. de dubbla minst.
Aja.. tråkigt att de måste sluta såhär..

Jo för det vet ju du? du var med och såg det hela eller? Dumt att dömma någon om man inte har fakta och sett vad som hänt!

mtlca Zippin 40's
3 januari 2007 · 197 Inlägg

AntonRacing skrev:

mtlca skrev:

AntonRacing skrev:
det är inte han , är en annan

ok tyckte ja kände igen skylinen.. samt hur många 18 åringar kör skyline..men ajja.. änglavakt i vilket fall som helst

finns några i västerås men den killen du menar bor jue i sthlm i igentligen men aja

men bodde i västerås när jag gick där, kanske gör fortfarande vad vet jag, iaf under skoltiden därför ja trodde de va han men ok wink. då vet jag smile

Senast redigerat av mtlca (3 januari 2007)

"Dieselbilar drar minst bensin"
CharlieW
3 januari 2007 · 227 Inlägg

hur i h*lvete klara han sig, hoppas han blir bra igen...

VVS:are Våga Vägra Saab ;)
Aerodynamik ...
3 januari 2007 · 7 120 Inlägg

Alla Skyline förutom R33 GTS-T är jäkligt sällsynta, dyra och ovanliga och det var det jag syftade på trots att jag missade att skriva det big_smile

_stuntman_
3 januari 2007 · 205 Inlägg

Alltså om jag fattat det rätt så är den där bilen högerstyrd!?! HUR F*N kan man klara sig utan livshotande skador?... Han borde ju sitta som ett frimärke mellan stolarna!... Han hade verkligen tur i alla fall!

TomTomTom
3 januari 2007 · 8 Inlägg

Aerodynamik skrev:

MilleN skrev:

Aerodynamik skrev:
Att Skyline är vardagsmat är ju inte sant, jag har sett mer ferrari än Skyline, Supra och Rx-7 TILLSAMMANS! Skyline är extremt sällsynt tongue


Hoppas du blir bättre.

//sebbe

ööh vart bor du? Bara i trollhättan har jag sett 3-4 st Skylines på gatorna. Nästan lika många Supror om man räknar bort när Riddarna var där.

Hoppas det går bra för honom hur som helst, klantigt att köra med sommardäck dock..

Vimmerby big_smile

Vi har Ferrari, Porsche,(1) Supra,3000GT o massa ovanliga bilar.

Men INGA Skyline tongue
Aldrig sett en i verkligheten förutom en krockad (aleccis)

Jodå, EN Skyline finns det wink

Aerodynamik ...
3 januari 2007 · 7 120 Inlägg

Defender skrev:

Aerodynamik skrev:

MilleN skrev:

ööh vart bor du? Bara i trollhättan har jag sett 3-4 st Skylines på gatorna. Nästan lika många Supror om man räknar bort när Riddarna var där.

Hoppas det går bra för honom hur som helst, klantigt att köra med sommardäck dock..

Vimmerby

Jodå, EN Skyline finns det wink

BOR DU I VIMMERBY?
Vill se din skyline nån gång isåfall tongue

TomTomTom
3 januari 2007 · 8 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Defender skrev:

Aerodynamik skrev:
Vimmerby

Jodå, EN Skyline finns det wink

BOR DU I VIMMERBY?
Vill se din skyline nån gång isåfall tongue

Ja, jag bor i Vimmerby.
Kör inte runt på stan allt för ofta, men håll ögonen öppna i sommar så kanske du ser den nångång tongue

chrizz Administratör
3 januari 2007 · 11 790 Inlägg

Eftersom tråden nu ändå inte handlar om olyckan längre så låser jag här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang