Då var jag hämma från en hel väckas arbete (5 dagar) på min bil.
Har hänt en hel del som.
Målade lite inredning röd.
Har ingen radio plast en vill köpa en.
Blev väldigt snyggt.
Åkte till ett ställe så jag och farfar kunde kolla på och veta var det läcker och inte.
För när jag skulle kolla en sak under bilen såg att både växel och back axeln läkte men det är bara back axeln som läker från en packbox där kardanen till pinjongen. Blir kul att bytta den sen.
Pappa har slipat och svetsat på en ny bit metall för den som hade skärmen innan mig skulle vet inte hur man använder spackel för det var mer spackel en plåt.
Då började man att riva fronten för ett föste till stötfångaren har varit löst sen jag fick bilen.
Bakom skärmen såg det illa ut men ändå inte.
Bara lite yt rost
Då var hela fronten borta för att fixa det fäste som var sönder
Ett fäste ska sitta där. Vi fixade fästet genom att skruva inifrån och ut för att få på fästet. Har ej bild på det hur det ser ut på insidan.
Så ska det se ut.
den ska bytas ut för den ser inte så bra ut på två ställen ett en tidigare.
Du var allt på plats igen.
'
Ser fint utan den bult och de som ska stoppa torkar bladen till lampor är nu borta.
Det som jag har gjort som är ej på bild är att jag byte till original slutrör för att det kunde ha skadat mitt rostfria system om jag hade bakat på något och byte till mitt "sport filter"/öppet filter.
Jag har gjort allt detta samtidigt jag har varit förkyld med hosta och huvudvärk.
Det var kul och göra allt detta.
Kommer att uppdatera som jag brukar göra.