Du kontrollerar slaven genom att lossa den och kontrollera hur mycket den rör sig och hur seg den är att dra ut och in. Ska givetvis vara motstånd i grejerna.
Låter ju lite som att den har fastnat i och med att du får bilen att rulla när du varvar. Finns säkerligen repsatser till dom, annars kostar dom väl inte många pengar nya.
Okej, var sitter den? Bara ta lös den och kontrollera så det funkar? Ge gärna lite mer info ^^ Jo skulle vara guld värt om det bara är den som " fastnat " eller dylikt för den sitter väl utanpå om jag inte missminner mig? Inte skruvat volvo sen jag va 12 typ åh det är några årsen haha
Någonstans på sprängkåpan lär den ju sitta, följ röret från huvudcylindern så hittar du tillslut slavcylindern . Ja, nej, jag har endast gjort underhållsservice på äldre Volvos så jag kan tyvärr inte ge dig några exakta koordinater.
Någonstans på sprängkåpan lär den ju sitta, följ röret från huvudcylindern så hittar du tillslut slavcylindern . Ja, nej, jag har endast gjort underhållsservice på äldre Volvos så jag kan tyvärr inte ge dig några exakta koordinater.
Någonstans på sprängkåpan lär den ju sitta, följ röret från huvudcylindern så hittar du tillslut slavcylindern . Ja, nej, jag har endast gjort underhållsservice på äldre Volvos så jag kan tyvärr inte ge dig några exakta koordinater.
Någonstans på sprängkåpan lär den ju sitta, följ röret från huvudcylindern så hittar du tillslut slavcylindern . Ja, nej, jag har endast gjort underhållsservice på äldre Volvos så jag kan tyvärr inte ge dig några exakta koordinater.