Köpte mig idag 18/3 2017 en liten tillplattad amazon, den är körklar & besiktad. Den kommer sakta men säkert bli vidarebyggd till perfektion ;) Bilen är byggd i Umeå runt 2003 av en 18åring (Emil Lundmark) , sen bytte den... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
3 juni 2018
Trådstartare
Har vart lite dålig på att posta här, men spackling av spackelskadan går sakta, har problem med kroppen & orken finns inte, men nu är det nära färdigt iaf.
15e April, renslipning av tak & grundmålning+ glasfiberspackling.
12e Maj, många vändor med spackel & långt mellan gångerna.
20e Maj, så står bilen fortfarande, ej rörd sedan denna spackling.
2/6 Funderar på byte till PV-444A ratt med lite blingbling i mitten.
Inge vidare kul med spackling, jag vet. Ett tips, när du har slipat spackel, dra på ordentligt med thinner på en trasa och få ett ljusrör eller annan belysning riktad mot ytan så framträder ojämnheterna bättre
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
10 juni 2018
Trådstartare
Giuseppe skrev:
Kul med en uppdatering. Kämpa på
JohnWayne skrev:
Inge vidare kul med spackling, jag vet. Ett tips, när du har slipat spackel, dra på ordentligt med thinner på en trasa och få ett ljusrör eller annan belysning riktad mot ytan så framträder ojämnheterna bättre
Nu ska vi inte gå till överdrift i nogranhet , kanske blir färg på den idag.
Har läst igenom hela tråden nu. Jag tycker att det är ett fränt Amma-projekt. Nu väntar jag på fler bilder framöver!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!