Köpte mig idag 18/3 2017 en liten tillplattad amazon, den är körklar & besiktad. Den kommer sakta men säkert bli vidarebyggd till perfektion ;) Bilen är byggd i Umeå runt 2003 av en 18åring (Emil Lundmark) , sen bytte den... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
6 januari 2019
Trådstartare
Så igårkväll & idag har jag fortsatt med innertaket, skruvat tillbaka den vitmålade rutramen fram & de omsvetsade plåtarna på B-stolpen, klippt till & petat upp innertaket i "hajtandslisterna" längs sidorna. dock körde jag fast runt bakrutan så det får lösas när jag har hjälp nån helg framöver. istället så körde jag vidare på kardantunnel , handskfackshylla & instruemntbräda.
Skulle haft nå andra stolar med..... men resten blir bra
Tack & hej , nu står bilen på vinterförvaringen igen då brorsan behövde sitt garage själv.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
19 januari 2019
Trådstartare
JohnWayne skrev:
farbrorbozze skrev:
JohnWayne skrev:
Härligt Så snyggt och så tidsenligt
Tackar, försöker få det så jag trivs i bilen , även om tanken ändå är att sälja till våren så måste jag ju göra som jag vill
Absolut. Man kan ju inte göra som nån annan vill
klart man kan, men bara om man jobbar med bilar åt nån annan Få se när det blir nästa ryck med bilen, har kvar & fästa upp innertak runt bakrutan & lite småfix som en panel för tändlås & brytarna under brädan mm