Varför är det så många som lackar sin huv svart och rästen av vilen i en annan färg? har inte fattat detta för jag tycker det är så fult och icke stilrent, om man nu gör huven svart varför gör man inte bagageluckan ochså svart så amn får det enhetlight, har aldrig sett nån göra det häller, det är som att typ lacka en skärm svart och inte andra sidan, ser helt mysko ut
Ganska dumt att folk lackar dom blanka nu då , om man nu vill ha äkta racing look så varför inte lacka de mattsvart som de ska varaom man nu är ute efter looken?
För att folk tycker det är snyggt helt enkelt Kolfiber-huvar t.ex. lämnas ju ofta orörda och kan väl tänka mig att folk tycker svarta huvar har lite samma stuk.
Ett prima exempel på oldschool rally me svart huv... Som någon skrev så målades huvarna i mattsvart för att inte de skulle bli så kraftiga sol reflexer mot huven...
Ett prima exempel på oldschool rally me svart huv... Som någon skrev så målades huvarna i mattsvart för att inte de skulle bli så kraftiga sol reflexer mot huven...
Jag har gjort det bara för att jag tycker att det är snyggt, dock så har jag kvar orginalhuven ifall att man skulle ändra sig - men som det ser ut nu så blir den kvar...
Seriöst så kanske inte alla har lika mycket pengar som dig:P speciellt inte jag
Jag har då inte mycket pengar heller, då hade jag inte bott i en etta i ghettot Det gäller att prioritera. Du får gärna ha din 740 men som den ser ut måste du helt enkelt acceptera att folk skrattar åt den när du lägger ut bilden på ett forum