3633
Sök

Varför svart huv?

9 108 Inlägg
7 januari 2007
gutta skrev:
jag fattar inte vad det är så roligt med att han har svart huv? det är väl inget dagis..?

Alla har vi olika humor wink

82 Inlägg
7 januari 2007
sant smile det är väl bara så..
MilleN skrev:
gutta skrev:
jag fattar inte vad det är så roligt med att han har svart huv? det är väl inget dagis..?

Alla har vi olika humor wink

49 Inlägg
7 januari 2007
alla kanske inte vill passa in i ramen "i alla andras forspår!" big_smile

~wrooooom psssscchhhtttt~

Svindåre
1 433 Inlägg
7 januari 2007
Jag har svart huv å jag tycker det passar, har ju svarta fälgar å svart runt rutor å sånt som bryter av det vita så det passar tycker jag! ska måla taket svart också, å på med en svart aluminiumvinge! big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

7 120 Inlägg
7 januari 2007
MilleN skrev:

haha tack för dagens skratt lol tongue

HAHAHAHAHHAHAHAH big_smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 januari 2007
På ErskPersk bil passar det klockrent! men på dom flesta bilarna ser det ut som skit

Sen så säger jag bara *suck* åt er som inte förstod varför millen fick sig ett gott skratt smile

Bmw osv..

60 Inlägg
7 januari 2007
Jag har köpte mig en gammal huv till min olds. Nu skall jag göra ett scoop på den och jag hade tänkt att det skall vara svart.
Kan vara svårt att får den i samma färg, svart är enklast och så ser det ju fräckt ut.

Allt under 295 i däckstorlek är töntigt =p

4 554 Inlägg
7 januari 2007
Aerodynamik skrev:
MilleN skrev:

skrattar lika mycke jag:P

82 Inlägg
7 januari 2007
jag ska nog måla huven på nissan svart, verkar ju reta många wink

Svindåre
1 433 Inlägg
7 januari 2007
loudness skrev:
Aerodynamik skrev:
MilleN skrev:

Hahahahaha!!! lol lol

UseDubbelTurbo skrev:
På ErskPersk bil passar det klockrent! men på dom flesta bilarna ser det ut som skit

Sen så säger jag bara *suck* åt er som inte förstod varför millen fick sig ett gott skratt smile

Tackar! big_smile kanske ska smälla dit en kolfiber huv snart, men det blir när man e TÄT! big_smile
Senast redigerat av ErskPersk (7 januari 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

4 571 Inlägg
7 januari 2007
"ErskPersk" Bil är ju ett bra exempel på när det ser bra ut im mina ögon, våfflan när det inte gör det.

SilverDevil
57 Inlägg
7 januari 2007
man hade de på Rally för rätt länge sen bara för att men inte skulle bli bländad av ljus

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 januari 2007
Vissa bilar ser det grymt snyggt ut på, andra är bara fjantiga...

Smaken är som baken tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

4 822 Inlägg
8 januari 2007
Jag har lackat min huv svart metallic och den passar jä***igt bra ihop med rubinröd metallic som jag har, funderar på att lacka taket och bakluckan svart med men det blir senare i så fall då det finns annat som har högre priotet.

http://static.garaget.org/archive/8969/7419/large_7419-297212.jpg

Varför? för att skilja sig lite från mängden.

PS. Bilden är tagen med mobilen som bara är på 1,3 megapixel och bilderna blir inte så bra när det är mörkt ute.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

2 594 Inlägg
8 januari 2007
ja som sagt vissa bilr passar det på andra inte smile

LillNaisarn
8 januari 2007
tycker svart huv ser ut i helhet dumt på alla bilar förutom Japsare ta etc ErskPersk bil som ett bra exempel riktigt läckert var det smile visst passar det på andra bilar förutom Japsare men det är ett fåtal , tycker man ska satsa på kolfiber direkt visst så kostar det betydligt mera smile

562 Inlägg
8 januari 2007
För att det ska va snyggt? yikes men dock så måste det väl vara rätt färg i övrigt på bilen tex vit lr röd! (enligt mig)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

TSQ
8 januari 2007
LillNaisarn skrev:
tycker svart huv ser ut i helhet dumt på alla bilar förutom Japsare ta etc ErskPersk bil som ett bra exempel riktigt läckert var det smile visst passar det på andra bilar förutom Japsare men det är ett fåtal , tycker man ska satsa på kolfiber direkt visst så kostar det betydligt mera smile

vad snackar du om
svart huv passar bra på min!! ;P

mekaniker
16 Inlägg
10 januari 2007
mattsvart huv kommer från början från rally/racing världen då man inte fick solreflexer i ögonen under tävling, opel kadett b kadett c gt/e och commodore a gs/e hade delar / hela huven svartlackade från fabrik på dom modeller som på den tiden va toppmodeller.

sen att mattsvart är en färg som är ruskigt lätt att lägga gör att om man bygger om en huv för att få mer utrymme under den så är det lättare o snabbare att lägga på mattsvart....

"sombody plays hard to get, I play hard to want!"

272 Inlägg
10 januari 2007
loudness skrev:
Aerodynamik skrev:
MilleN skrev:

Haha ok för den till höger men den med ögonlock! hahahahah!

Sök