Kör samma upplägg idag med en update strax innan det blir brottning med kudden!
Fick en del gjort idag så blivit lite bilder!
Stötte på detta koningsverktyg för 299 kr på feltema, så tyckte det var mycket smidigare där det är trängt än deras proffsversion för 1500(den jag fick låna av sambons bror) så slog till på detta och helt solklart värt investeringen!
Den uppmärksamma kanske upptäckte ett litet problem här?
Skulle tippa på att denna ska sättas fast INNAN man konar, men kan ju ha fel
Självklart glömde man att sätta dit nippeln i min iver att börja kona! Så det vara bara "gör om, gör rätt!", så bort med konan och trä på nippeln och gör om!
Detta var bättre!
Monterade sen även röret jag gjorde ordning igår. Ytterligare en fin skarv
Sen var det bara lufta hela systemet och det gick ju fin fint genom att trycksätta behållaren så man slipper sitta och pumpa på pedalen!
Sen blev det lite fälgar på bilen!
Strålkastarna som satt på bilen har sett bättre dagar (vänstra). Så tog bes lyktorna till andra R'en. Så nu ska nog ljusbilden bli bra igen.
Vänster blinkers var dock limmad med karosslim(tror jag, svart kladd iaf) då "styrpinnarna" var av. Så den blinkersen fick jag ju inte dit, men kom på att man kan ju dra en skruv igenom fästet så sitter den. Problemet var bara att det 17år gamla fästet gick sönder
Så lä ha en ny blinkers nu
Båda strålkastarna bytta!
Sen råkade även en annan grill hoppa på
Tog xc-grillen från andra R'en då den inte behövs på den bilen på ett tag!
Men splitt nya blinkers hade nog gjort susen på utseendet också!
Ev tar jag även klasglasen från andra R'en och sätter på denna, men inte bestämt de än.. Vi får se helt enkelt, fokus nu är iaf bes. Sen efter det så ska bilen poleras en sväng så man får upp lite mer glans