3393
Sök

Summer Meet vs. Power Meet.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 240 Inlägg
10 juli 2017
Trådstartare
Skriv gärna om era upplevelser under Summer Meet vs. Power Meet. Jag var i Västerås på Summer Meet och tycker att Klas Brink klarade det bra, jag är väldigt nöjd med helgen. Det blir att fortsätta till Västerås även nästa år.

Hur upplevde ni helgen i Västerås vs. Lidköping?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

österbybruk
267 Inlägg
18 juli 2017
Bara fördelar med nya Västerås!  Nu kan jag hämta vatten till mig, bilen och hunden... nu finns det rena och lediga dass... nu finns det bra mat och livemusik... Och betala entré med kort! Och säljarna var nöjda, lägre pris. Egen dusch och toa. Rabbaterad mat... fler infarten och utsläpp gjorde köerna korta.
var på accs möte under våren... kjelle lät trött och ville inte ha nya idéer... fler insläpp, betala med kort och fler toaletter var svårt. Dyrt. Jobbigt.... Västerås nästa år  igen!

Att Trimma en Volvo Är som att Smiska en Gris!
Keep on cruising! -Or burn out!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 240 Inlägg
18 juli 2017
Trådstartare
moparfarmer skrev:
Bara fördelar med nya Västerås!  Nu kan jag hämta vatten till mig, bilen och hunden... nu finns det rena och lediga dass... nu finns det bra mat och livemusik... Och betala entré med kort! Och säljarna var nöjda, lägre pris. Egen dusch och toa. Rabbaterad mat... fler infarten och utsläpp gjorde köerna korta.
var på accs möte under våren... kjelle lät trött och ville inte ha nya idéer... fler insläpp, betala med kort och fler toaletter var svårt. Dyrt. Jobbigt.... Västerås nästa år  igen!

smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

1 661 Inlägg
18 juli 2017
Hört flera som tyckte Västerås var bättre. Dom har tagit hela konceptet och förbättrat allt som folk tidigare stört sig på och som "originalet" inte varit intresserade av att fixa.

Vet dock många som var hos Kjelle och var nöjda också så det finns nog folk så det räcker till båda.

Sök