Hallå alla! Haft Audin sen i mars och har sedan dess gjort massor som ja tänkt visa i berätta i tråden. Det är en Audi A3 från -04 2.0fsi 6växlad Manuel. Kommentar gärna Mvh
Tog bort torkararmen bak, bytt Audi märket på bakluckan till kolfiber. Nån variant av ankskärtsvinge från Wish... men vart snyggt sålänge, sugen på rs3 look.
Personligen diggar jag de dubbla. Har det på min och det fyller ut lite bättre så man får en sportig känsla. Du kan ju alltid satsa på en japs-dämpare om det är din stil men jag tycker bara det ser malplacerat ut. Håll det hellre lite stilrent är min röst.
Är för övrigt lite avunudsjuk på din lack. Den blå gör sig mycket bättre med svarta highlights än min gråa.
Personligen diggar jag de dubbla. Har det på min och det fyller ut lite bättre så man får en sportig känsla. Du kan ju alltid satsa på en japs-dämpare om det är din stil men jag tycker bara det ser malplacerat ut. Håll det hellre lite stilrent är min röst.
Är för övrigt lite avunudsjuk på din lack. Den blå gör sig mycket bättre med svarta highlights än min gråa.
Klart bilen ska va blå sugen på vinklade utblås, testar kompisens o de gör sig riktigt bra