äntligen kommit över ett så kallat barnfind som har stått i en ladugård i över 47år.ska bli gött att få nått att bita i.dock kommer denna ta lång tid då jag har en splittbuss som ska bli körklar först Wälkomman :)
Hehe ja känner till det där när man bara vill sätta igång direkt men har annat som ska bli klart först. Har själv försökt med flera projekt samtidigt men det var jobbigt i längden 😰 Det är 15 år sedan jag hade några bilprojekt men din lilla bubbla har gjort att suget efter att börja på nåt igen har ökat kraftigt hehe, men tanten kommer nog att protestera men det får man ta haha 😁
Hehe ja känner till det där när man bara vill sätta igång direkt men har annat som ska bli klart först. Har själv försökt med flera projekt samtidigt men det var jobbigt i längden 😰 Det är 15 år sedan jag hade några bilprojekt men din lilla bubbla har gjort att suget efter att börja på nåt igen har ökat kraftigt hehe, men tanten kommer nog att protestera men det får man ta haha 😁
skön kommentar vet att lägger ja ner ett par timmar så är ovalen ingång.jobbigt läge nu.säg til henne att du ska gå ut å snickra lite
.. du har inte funderat på att begränsa dig till ett projekt åt gången? Det går bättre då har jag hört
Wälkommen såklart joo men skulle bara...städa ur å loss bromsarna och få motorn att släppa snart blir det splittbuss igen Det går både bättre och snabbbare
.. du har inte funderat på att begränsa dig till ett projekt åt gången? Det går bättre då har jag hört
Wälkommen såklart joo men skulle bara...städa ur å loss bromsarna och få motorn att släppa snart blir det splittbuss igen Det går både bättre och snabbbare
Haha 😁 det är svårt med sånt att man ska vänta hehe, man ska bara kolla lite på nya objektet men det blir gärna lite mer 😁 Har själv försökt att låta bli men det är inte lätt. Speciellt med en sådan liten pärla.😊
Ja följer bussens utveckling, e så jäkla sugen på en gammelbil igen, men måste nog göra klar frugans cbx600e först 😊
Hur får man smilisarna o funka? Blir ju bara en massa frågetecken ❓