Hallå hallå,
Vad gäller Startspärren så är det inga problem att ordna. Jag har utvecklat väl beprövade lösningar till alla M60 och M62 motorer samt många andra motorer.
Det är så populärt att använda dessa motorer i andra karosser och då även kunna ha kvar original styrsystem och få det att fungera utan felkoder osv är ju riktigt fint såklart.
Vad gäller startspärr på M60 motorn så är det som ni skriver 484 boxen som har det. Och som sista skrev så kan det finnas varianter som inte har det med annan färg på etiketten för de som hade startspärr har silver etikett som ser lite mer modern ut än den etiketten som va tex röd eller svart. Det kan alltså vara samma box nummer men olika färg på etikett som avgör.
Jag hjälper till med support och jag garanterar att lösningen funkar eftersom jag gjort massa tidigare. Det man behöver göra är alltså att ha ett komplett motorelnät och sedan koppla in de grejer som är basic funktioner tex tändning, jord, B+ osv.
Mvh
Andreas
A.Fekzen - Mycket vrid spar tid!
www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip, E85 chip mm.