Har smådona lite tex Slipat tennet Lagt i kem tenn i antennhål på bakskärm Samt bakplåt Även lyckats limma igen antennhålet på taket tycker inte om att fuska med diverse kladd men men i detta fallet orka jag inte svetsa pga risken att de slår sig allt för mkt
Lite bilder då
Filat lite
Slipat nu fortsätter jag med de när de är dags
Lite kem tenn på bakskärmen samt bakplåten
Plåtbit limmad å upptejpad (under härdningen)
Utsidan inte så snyggt kanske men pickan paja så vart inge mer å börja bli lite segt så fick duga
I helgen ska jag försöka få så mkt som möjligt gjort iaf Ha de gött å kämpa på
Fina arbeten Kör du inte med Wurths metall spackel? redigt skönt å jobba med och go grund å jobba på om man behöver
Nä vi har inte de på jobbet tyvärr,gillar ju 0 tenna mest iofs å men svårt på såna ställen så hade ju vart bra å haft,detta kem tennet använder vi inte tkr de tar för lång tid å härda men är ju perfa för min del
Joråsåatte update nu Hänt en hel del nu senaste dagarna
Bla riktat å kem tenna lite mer samt plocka ner framvagnen å även en dörrkant (klar) helsvets på jobbet sen om ca 1 vecka
Lite bilder dårå
Hö bakskärm efter rikt precis innan kem tenn
Lite kladd på
Huv riktad tyvärr ingen före bild men va inte väcker bula(djup,nån som typ tappat nå tungt)
Nedre dörrkant hö framdörr (innan)
Efter (inv,bara punktad) helsvetsa sen som sagt
Utvändigt (punktad)
Liten checka på plats
Hade sån tur att e46 lagringen fela 5mm så fila upp hålen lite
Benen bredvid varann ska kapas vid de röda å svetsas vid de blå dvs den gula "hylsan"s nedre del bort sen svetsa den direkt på navets kant på org benet
De va allt för denna gång ha de gött å simma lugnt
Händer inte så mycket spännande har dock börjat med sista dörren som.de ska bytas på (inte klar på långa vägar men men)
Skulle börja med nya yttterplåten till takluckan men Biltemas ark va för små så större lär inhandlas
Lite bilder på va som vart gjort igår iaf
Den Va lite trött
Inte grovknackad å punktad
Yttre lite grovinpassat, återstår lite finslipning å knäckande å helsvetsa sen så är den dörren också klar skönt att de äntligen känns som de händer nå
Kul projekt! Har faktiskt tänkt några gånger att försöka hitta en rx60, riktig kult Japs. Farsan hade en exakt sådan som du jobbar på, den köpte han ny, och jag körde upp för B-kortet i den. Tänk om det är den ..... Följer tråden, ska bli spännande att se resultatet.
Kul projekt! Har faktiskt tänkt några gånger att försöka hitta en rx60, riktig kult Japs. Farsan hade en exakt sådan som du jobbar på, den köpte han ny, och jag körde upp för B-kortet i den. Tänk om det är den ..... Följer tråden, ska bli spännande att se resultatet.
hehe jasså så pass va kul ja gillar dem skarpt å snarlika japs hehe oj så pass ändå många som kommit fram å sagt att dem tkr de är kul å få se en sån igen hehe okej ja kanske,köpte den i tibro iaf
hehe tack uppskattas enormt en just nu är de stillestånd pga motivationen ..