Distanser på spindelleder är väl lite så där... Försök hitta en längre spindelled istället. De "kit" jag sett med förlängningsdelar skulle jag aldrig lita på. Vad som kanske är genomförbart vore om du byggde en ram ner som sitter fast i original hålet och i bromsoksinfästningen eller nått så du får bra stöd, sen en platta med konat hål i botten som original leden sitter i.
Jag har sett dom som satt ett ledlager och en typ genomgående skruv som spindelled med, men då belastar man ledlagret i sämsta tänkbara riktning så det hade jag inte heller rekommenderat.
Styrleden är "enklare" då den inte tar last på samma sätt, där finns det otaliga kit som oftast använder ledlager som led och har en konad axel som skruvas fast i originalhålet som sen är gängad längst ned så drar man fast ledlagret med en mutter.
Men spindelleden tar halva framvagnsvikten rakt ner så den lösningen där är inte alls bra.
Jag hade själv samma problematik med min Kadett, där skaffade jag Pro Forged förlängda spindelleder till Camaro Gen 1. Det blir lite merjobb, du får t ex svetsa in en ny hylsa/infästning för leden mest troligt. Brotcha om hålet i fjäderbenet etc. Men då har du nått som håller ihop!
Cressidan är ju en bil som det pillats med på flera kontinenter så det kanske finns rollcenter correction kits att köpa färdiga? Men tänk till så du får en hållbar lösning i alla fall! Styrleden sänker du lika mycket som spindelleden så bör du hamna ganska rätt med bumpsteer