Tack för de!
Kan börja säga att med husvagnen går de lite segt men om två veckor ska den vara klar. Golvmattan är färdigskuren. Har tyvärr ingen bild. Inredningen Är på g men inte färdig än. Fick denna bild av hon som syr. Här är de ej sträckt men man får ju ett hum om hur det blir!
Sen har ja sålt impala coupén jag hade.
tanken var att köpa en ny motor till cheva kombin men ja kom över en cadillac fleetwood från 59 som jag inte kunde hålla mig från. Har haft en tidigare och tycker de är riktigt trevliga bilar. Den är inte helt klar än utan kommer att sättas ihop och fixas med nu i sommar så projekt tråden kommer nu att handla mest om den.
Som vanligt är allt långt bort som jag vill ha... Så de blev en 200 mils tripp igen. Jag och en polare åkte ner å kolla på den. Provstartade den. Funderade och åkte hem efter att ja bestämt för å köpa den. Soffa, innertak, dörrsidor och instrumentbräda var urtagen. Den bränner en säkring till interiör belysningen, Växellådan läkte olja å de är grenrörsläkage deluxe, bromsarna behöver också ses över. Med andra ord finns lite lagomt att göra.
Där stod den. Dammig, å glänste.
Bokade transport när jag kom hem, bilen har aldrig varit besiktigad i Sverige under dom 15 år den varit här. Den var intagen som stort objekt och har renoverats sen dess å nu är den ju snart klar
Hem kom den till slut.
Nya fälgar beställdes direkt från usa. 20" krom, diggar inte riktigt ekerfälgar.
Mer kommer! Hoppas någon orkar läsa och att de inte blir för rörigt