rcy skrev:
Jag tycker det redan nu verkar som om hälften av inläggen är skrivna av 15-åringar så jag skulle antagligen inte märka någon skillnad. Kör på!
Hahaha, men skämt åsido så:
Detta är ett (person-)bilsforum.
INTE ett traktor, A-traktor, EPA-traktor, ATV, UTV, SBS, MC, Moped, lastbil, husbil, buss, båt eller flygforum.
Sedan är det väl svårt att dra gränsen mellan lastbilar(över 3,5 ton) och lätta lastbilar(under 3,5 ton).
Speciellt i det senare fallet när det kan vara en personbil som (av skatte- och försäkringsskäl) registrerats om till lätt lastbil.
B t w så är dessa senare härutöver hårt diskriminerade av myndigheter eftersom de inte får parkera på plats för personbil eller på plats för lastbilar(över 3,5 ton).
Även vid den årliga kontrollbesiktningen straffas lätta lastbilar, trots att det i de flesta fall är betydligt färre kontrollpunkter än om bilen hade varit personbilsregistrerad.
Har ägt några Land Rover Defender som varit lastbilsregistrerade, och därför besiktats över "gropen".
Ursäkta lite o t - men NEJ - detta ska vara ett (person-)bilsforum enligt min mening.