Cuefa skrev:panda666 skrev:AudiJ skrev:caromania skrev:Nej du har faktiskt rätt. VW är bättre bilar än Toyota. De håller bättre. Är billigare att äga. Osv. VW-ägare är mer nöjda med bemötandet på verkstäder vid service än vad Toyotaägarna är. Och det är inte så konstigt. De har ju valt rätt eftersom det är så. Och även om statistik fanns (Pun) så skulle den faktiskt inte betyda nåt, för man kan bevisa allt med statistik. Eller hur?
Det är okej. Nu kan folket somna om. De pastelvackra färgerna kommer snart tillbaka.
Nu missar du poängen helt. Vem har påstått att VW håller bättre än t.ex. Toyota? Vem har sagt att Volkswagen är billigare att äga?
Problemet ligger i att det finns en skara med människor som på detta forumet väljer att slänga ur sig: "tyskt är skit", "VW gör bara skräp" osv utan att ha några egentliga anledningar. Kolla bara på denna tråden. Den handlar om en specifik motor som sitter i en bråkdel av alla tyska bilar som säljs, och vad är det då folk får för sig att kommentera? Jo, "tyskt är skräp".
Du påstår dig vara lärare. Då bör du väl vara medveten om hur viktigt det är med fakta när man backar upp ett påstående.
Du måste ha någon form av konkret fakta när du gör ett påstående. I varje inlägg du skriver som handlar om VW så låter det oftast: "vw är skit, sett en massa bilar på jobbet som bara är skräp.". Vad du har sett men inte har belägg för spelar ingen jävla roll i den riktiga världen. VW är världens största bilföretag. Hade alla deras bilar varit skit så hade bilarna inte sålts. Det borde du förstå, även om du inte besitter en ekonomutbildning.
vad snackar du om? det jag ser på jobbet spelar ingen roll? så du kallar mig för en lögnare? jag har inte tid att sitta och filma och fota alla skräpkärror som rullar in förstår du väl? har ju ett jobb att sköta, vill du och andra inte tro mig så kör bara på och köp. inte min plånbok faktiskt.
Det verkar jävligt konstigt att du inte har tid att ta en enda bild när du helt uppenbart har all tid i världen att sitta här o gnälla.
Put your money where your mouth is...
får ja inte lågga in på forumet efter jobbet och gnälla? är det jobbigt för dig? nej jag har inte tid att fota och fjanta mig på jobbet då jobbar jag. jag skriver här efter jobbet. jag jobbar inte just nu kl e 22 om du har märkt.
@audi snubben. Till skillnad från dig och vad du skrev så tycker du alltså att jag hittar på för att smutskasta? på det sättet då så ljuger alla här som har vw att dom inte har problem? alla som skriver bra här om vag då måste ljuga? om jag ljuger att vw är skit då måste väl alla andra här ljuga om att deras vw funkar bra? eller hur var det nu då?
0
0
0
0