2504
Sök

Folk som röstar lågt

MissMarilyn
29 juli 2007
Seriöst grabbar och tjejer....!!!!

Vem orkar gråta över om man får en etta ibland...man är väl ändå här för att prata bilar och inte sitta i sandlådan och bråka om vem som har den finaste spaden!
Tycker det ploppar upp alldeles för många såna här trådar nu för tiden...synd..

Ta åt er av folks kommentarer istället....det är ju trots allt dom som ärligt säger vad folk tycker....   wink

Avstängd
107 Inlägg
31 mars 2008
Jag tycker din bil är jättesnygg!! smile Har faktist också fått 1:or på min bil sad

Better than God \o/
1 883 Inlägg
31 mars 2008
falloutboy skrev:
en 3a till standardbilar som inte är nåt speciellt. Om de är i bra skick. Så brukar jag rösta. Ingen bil får en etta bara för att jag inte gillar märket. får den en etta så är det en riktig rishög.

Om ändå alla resonerade något liknande...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Sidledesförare
268 Inlägg
1 april 2008
Jaha, så betygsfunktionen finns alltså inte där för att man ska kunna ge folk sin åsikt om deras fordon eller gäller det bara när det är en positiv åsikt?

Jag har svårighet att förstå hur du resonerar, att man bara får ge ditt fordon betyg ifall det är ett bra betyg och ifall det är ett dåligt betyg så kan man hålla det till sig själv. Med den inställningen har hela betygssystemet tappat sin mening. Betygssystemet behandlar inte heller frågeställningen om fordonet är i bra skick eller i dåligt skick, utan den behandlar huruvida du hyser positiva känslor eller negativa känslor för fordonet.

Jag känner ingenting speciellt när jag ser ditt fordon, ingenting utmärkande eller orginiellt. Vad jag tycker om är att den är svart som natten och håller samma stil runtom, samt att du valt fälgar som passar till denna stil. Jag hade gett dig en trea, men när jag ser denna tråd så blir jag mer intresserad av att pissa på ditt fordon. Förbannade röstfiskare.

Man vet aldrig, före man vet

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
1 april 2008
Vem fan bryr sig om vad andra tycker? Är ju endå du som ska gilla bilen?

Vad andra människor tycker om mina bilar skiter jag i, huvudsaken är att jag är nöjd.

Sen är ju feedback alltid gött big_smile

219 Inlägg
1 april 2008
CossieMysen skrev:
Seriöst grabbar och tjejer....!!!!

Vem orkar gråta över om man får en etta ibland...man är väl ändå här för att prata bilar och inte sitta i sandlådan och bråka om vem som har den finaste spaden!
Tycker det ploppar upp alldeles för många såna här trådar nu för tiden...synd..

Ta åt er av folks kommentarer istället....det är ju trots allt dom som ärligt säger vad folk tycker....   wink

men det är ju lite grejjen med att de som röstar lågt kommenterar oftast inte. visst kan man gå med på att få en låg röst, men man vill ju veta varför den lades.

Sök