Detta blir ju bra, fortsätter du i denna takten så är bilen färdig till sommaren.
Ajjemen de e målet, de som e kvar: -Spruta på body -Måla invändigt svart -Måla motorn -Måla motorutrymmet -I med motorn -Nya bromsar -Nya damasker -Koppla in elsystemet -Nya däck -Måla fälgarna De e la typ allt plus lite pill efter bess så som: -Tona rutor -Sänka -Ljud
Uppdatering Test monterade framskärmarna o sedan borrades hålen upp. Motorutrymmet fick sig en omgång med rostskyddsprimer, sen fick underredet lite body Imon skall underredet,motorutrymmet samt det invända för lite mera färg
Ett jättejobb du gör, förstår inte varför du inte tog innerskärmarna bak då du iallafall höll på... Fint blir det !
Tackar tackarr, ångrar redan att jag inte lagade men hade verkligen inge lust att görat, ksk en liten konstig sak men jag vill nästan göra massa misstag i början så att jag lär mig konsekvenserna, tex som att inte göra 100% rent innan spackling, då har jag lärt mig att spacklet inte fäster och då får man hela kakan i näven....
Uppdatering Motorn e målad, men dock j'vligt slarvigt.... Fick inte bort all skit vid kamkedje kåpan så sket i att måla där.... Men fortfarande bättre än innan Tanken e uppe och har även börjat montera ihop inredningen, Om allt går som planerat så åker motorn i imon Jahopp det var tydligen en 318 ist för 273, stod matching numbers i annonsen så trodde de var en 273 men nån måste antagligen bytt motor, de positiva e att dom verkar ha gått igenom motorn då ja såg en hel del packningssilikon
Uppdatering Skulle dra dit den bakre delen av elsystemet o hittade detta, sicken j'vla tur att man hittade det i tid.. Torkararmarna på plats Denna "list" åkte på Baklyktorna monterade Kofångarn på
Uppdatering Avgassystemet check Hoppas bah att det är tätt nu Ljuddämparna som vi fick med vid bilköpet, hoppas att dom låter lika coolt som dom ser ut Inte jätte snyggt men får man på några ändrör så kan de nog se hyfsat ut, tanken var egentligen att jag skulle ha ljuddämparna under bilen och sedan rostfria rör i slutet, men eftersom att ljuddämparna vart lite för höga så stack dom ut alldeles för möe(tyckte jag) och eftersom att bilen skall sänkas så ville ja inte ha 2 feta ljuddämpare som sticker ut en halvmeter under biln