2530
Sök

Ledramp problem

5 Inlägg
13 juli 2018
Trådstartare
Hej! Köpte en ledramp ”52” från wish, den lyser toppen bra men när man stänger av den så är de bara en ända lapa som lyser jätte svagt och efter någon minut så slocknar den, någon som vet vad som kan vara fel eller har några tips på vad som kan vara fel?!!?! Tack på förhand

3 396 Inlägg
13 juli 2018
Joakim1209 skrev:
Hej! Köpte en ledramp ”52” från wish, den lyser toppen bra men när man stänger av den så är de bara en ända lapa som lyser jätte svagt och efter någon minut så slocknar den, någon som vet vad som kan vara fel eller har några tips på vad som kan vara fel?!!?! Tack på förhand

Tänker vissa elapparatter har en liten lampa i sig. Drar du ut sladden så lyser den också ett tag.

Så kanske ström som finns kvar i rampen?  ( Dålig på el:-P

7 487 Inlägg
13 juli 2018
Har du anslutit över relä?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
13 juli 2018
Följde det inte med nån installationsanvisning du kan titta på och se om du kopplat rätt. Annars får du väl reklamera rampen.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

1 661 Inlägg
13 juli 2018
Vad för bil och årsmodell är den monterad på?

Och vad har du kopplat in den mot? Relä? Rakt på vanliga lyktans kablar?

5 Inlägg
13 juli 2018
Trådstartare
Den är inkopplad på en vanlig Volvo 940 94årsmodell, hade en näst inpå likadan ledramp engång inann där en lampa börja lysa lite svagt, och sen gick de utför när alla lampor lös hit o dit i olika styrka, och de fanns inget kopplings Schema

5 Inlägg
13 juli 2018
Trådstartare
torsen skrev:
Har du anslutit över relä?

Ja de medföljer ju ett kabelkit där relä o strömbrytare medföljer

Sök