Det är väl nu alla bekymmer uppstår antar jag... Ska ha tag i en ny vev då den som jag planerade att använda är alldelles skev. Sen skall den nya lämnas in med kolvar och balanseras upp, under tiden är det fortsatt arbete med att porta toppen och förbereda så mycket det går för att kunna montera ihop motorn och se vilka bekymmer som kan tänkas dyka upp.
Det är inte särskilt mycket att bygga än sålänge utan det är för tillfället småsaker som ska inskaffas, t.ex slangar, an-kopplingar och allmänt små grejer. Jag har kikat på lite kaross jobb som jag funderar på att börja med framöver. Behöver göra iordning underrredet, baklucka, hjulhus och de flesta vanliga ställen där rost är på de modellerna.
Som tur är har jag en hjälpsam far som är gammal bilplåtslagare så den hjälpen kommer vara till god hand för att få iordning bilen. Den ska breddas och sektioneras bla sen går jag förvisso händelserna i förväg nu men eftersom det tar lite tid mellan uppdateringar och inte är allt för mycket bilder än så kan det ju vara intressant med vad som planeras under tiden. Just nu saknar jag vissa maskiner och verktyg som bla engelskt hjul, fräs mm men det är sånt som kommer dyka upp efter hand.