3137
Sök

tja

2 Inlägg
15 januari 2007
Trådstartare
tjena allihop hoppas  någon kan hjälpa mig med ett problem jag har en mazda mx6 och jag har nyss bytt ut skivor och belägg efter nedslag hos besiktningen men jag har det problemet att på ena sidan så blir blir skivan jätte varm och jag undrar varför detta är sen har jag ett annat problem efter jag hade bytt belägg och skivor så blev handbromsen ganska slapp och jag undrar hur man spänner den . skulle va jävligt tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
15 januari 2007
bra rubrik val du.. lär nog inte dra til sig många kunniga personer om ditt problem..
men hoppas de löser sig ändå big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

9 108 Inlägg
15 januari 2007
Välkommen, var god läs reglerna innan du postar..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18179

edit: fan jag blev inte först wink
Senast redigerat av MilleN (15 januari 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 januari 2007
DJUR skrev:
tjena allihop hoppas  någon kan hjälpa mig med ett problem jag har en mazda mx6 och jag har nyss bytt ut skivor och belägg efter nedslag hos besiktningen men jag har det problemet att på ena sidan så blir blir skivan jätte varm och jag undrar varför detta är sen har jag ett annat problem efter jag hade bytt belägg och skivor så blev handbromsen ganska slapp och jag undrar hur man spänner den . skulle va jävligt tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta

1. Bromsen kanske ligger på?
2. Byt rubrik, tråden kommer låsas annars...

Välkommen iaf smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Administratör
11 930 Inlägg
15 januari 2007
Läs rubriksanvisningarna och skriv en riktig rubrik nästa gång.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök