Projekttråd Arctic Cat Wildcat 1000i HO VW 1200 baja hybrid.
Ja... Man vars ju tvungen då att starta en forumtråd för att starta ett projekt..
(för tillfället surrealistiskt dåligt insatt i hur denna hemsida fungerar)
Hämtbild. Investerat i en sleten men potent 1200 kaross.
Inknölad i garaget och i bakgrunden kan man glimta chassiet som skall sammanlänkas med karossen.
Sköt lite från höften med tejpningen av linjerna där tigersågen skulle få jobba bort lite överflöd.
Kapad.
Eftersom karossen var ett uns anorektisk för chassiet fick det även bli en klyvning på längden.
Potent klyka.
19.8 cm pålägg som en riktigt true kolesterolkung från Tjockholmen.
Punktat och fikat lite.
Första grov-inpassningen gjord (fick gå på med vinkelslipen som en pistmaskin i en hemslöjdsbutik).
Yxa ihop nya trösklar samt förnya bäst före datum på div plåt.
Hängde på lite plastskärmar o nån dörr jag snubblade rätt på.
Tog ytterligare en sväng runt Tjockholmen i sann biggest loser anda tuggandes på en smörboll.
Jalusi måste man ju ha. Orka bredda ett jalusi i plast tänkte jag och dök ner i en container och håvade fram lite metall.
Tänker dock ge mig på att gjuta en ny glasfiberhuv. Men man kan ju ångra sig...
Hade ingen bra estetisk lösning till arslet. Men jeepdunkar passar ju till allt.
Man började ju fundera på att plocka fram engångsrevolvern efter x antal timmar bakom slipen.
Klart det blev en redneckcocktailspolering. Lite vatten, lite väteperoxid o lite annat...
Bytt garage, bytt ner mig typ 388% men man kan ju inte bromsa sig ur en uppförsbacke. Är en hel del kvar. Mer medialt material inom kort.