VirreEriksson skrev:
Har för mig att det ska finnas kryphål så man kan regga in en TT motor, men då i samband med eftermarkadsprut så den kan reggas med mijöbränsle(e85). Får hoppas någon som gjort det kan svara.
Lådan heter W58 som sitter på N/A, och kan användas på TT motorn, även om de inte är de bästa alternativet om det ska ökas effekt.
Ah ok, finns ju en del eftermarknads sprut (maxxecu, ecumaster mm...) som är PnP för att hålla det simpelt.
Ända jag funderat på som skiljer som jag skrev är ju egentligen typ bromsar?
Juste, kom fan på att R154 är väll lådan som sitter i mk3 med 1jz motorerna väll?
Tänkte oavsett åka original TT till en början så får man väll försöka få i en BMW diesellåda när det ska börjas bygga singel isåfall efter ett tag.
Tänkte mest på detta då du kan få en N/A idag för under 100.000kr, en motor för typ 20.000-25.000 och sen ja sprut för 10.000 typ. Men det blir fortfarande inte i närheten då en TT auto kostar runt 160.000-170.000.
Är i litet dilemma, åker i dagsläget en gammel 9-5:a (funkar klockrent men har tänkt skaffa mig en nyare brukis och fortsätta bygga på E36:an, men så fick jag suget på en N/A supra istället och pilla på då en supra egentligen är drömmen, oavsett om det är N/A eller TT). Så beslutsångesten kickar in