det borde finnas så man kan söka på killar/tjejer så att man kan se om de finna tjejer här eller inte, för även om ni e ett par så verkar de mycke mindre än det borde... eller hur jag ska säga det ..
....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Tja, tänkte se om man kan samla ihop ett gäng användar namn från garaget med töser som stylar/trimmar/kör fina bilar för att visa sambon min att det finns tjejer som fixar (hon tror att hon e ensam så hon vågar knappt säga att hon e intresserad)
så kom igen och sägtill de som finns=) känner bara till 2 töser som har varsin tvåfötti (240)
// Blinka me neonen om du vill rejsa
Hahaha d e ente fel på tjejer som stylar sina bilar dom kan bli minst lika fina som små pojkarnas kärror!!
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
FAAN!!! när ska detta ske med en bil träff för bara oss tjejer??!!
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Hahaha d e ente fel på tjejer som stylar sina bilar dom kan bli minst lika fina som små pojkarnas kärror!!
det är klart ni kan, min tjej är ett utmärkt exempel på det. hon har betydligt snyggare bil än mig. o hon skruvar själv. knappt man får hjälpa till bara.
EDit: Såg valen mellan årsmodellerna och tycker definitivt att du skall välja den äldre 500an. Snyggare kaross och bättre utgångsläge, både vad gäller utseende och prestanda!
Varför inte införskaffa en riktigt gammal 500 i såna fall, då behövs ju ingen montering av såna där lambo dörrar, den har ju redan måsvinge dörrar sen luftfjädring och 20" fälgar....nice värre
Vem hinner bromsa för fartkameror när det finns långa raksträckor
Var allt kul att läsa vad ni har kommit fram till !. Vet själv hur ni känner er med att ha stor hjärna , fast plånboken lite. Jag håller själv på att pluggar och får inte in ett skvatt med pengar i princip, lite soppa pengar i månaden . Då jag får in pengarna som mest är när jag fyller år och jobbar. Det är jobbigt, men det går, bara att man får lägga sina planer på en längre tidslinje () och bita ihop . Har man ett intresse av något som är dyrt så har man .
Haha jag vet känslan! har en hel lista på saker jag vill göra med min bil..men man får ta en sak i sänder eftersom man får pengar! De mesta går ändå till bensin pengar om man vill ta sig nånstans och få använda bilen