Som rubriken lyder har jag en 740 som inte vill rulla något mer. Ägt bilen ungefär 1 månad och har strulat lite innan detta. Kunde dö om varven blev låga och starta efter 2 min igen. Nu hade jag bilen på tomgång i garaget, och från ingenstans dör den. Dessutom dog det batteriet också ( var gammalt ) så fick bli ett nytt. Bilen går runt men startar inte. Kollade gnista på tändstift, köpte nytt bränslerelä. Sen kollade jag bensinpumpen, och den surrar inte på tändning då jag får ut 0 Volt in till pumpen. Kollade säkringarna och då ser jag att säkringshållaren på 1an ser helt bränd ut, dock var säkringen hel. Någon som vet hur ja ska gå till väga? Mvh
Hej! Var sladdarna från pumpen "under sätet" (sitter på undersidan av chassit) tar vägen vet jag inte men eftersom du har en bränd säkringshållare borde problemet ligga där.
Hej! Var sladdarna från pumpen "under sätet" (sitter på undersidan av chassit) tar vägen vet jag inte men eftersom du har en bränd säkringshållare borde problemet ligga där.
joo, är den enda lösningen att byta ut hela säkringsdosan eller? inte kabelbrand under