27 januari 2019
Trådstartare
Hej! Jag köpte en begangnad bil i oktober 2018. Jag köpte den osedd då han hade skickat väldigt bra med information och bilder(osmart jag vet) Sen fraktar han hem den till mig, just då när han fraktat den säger han att det inte finns någon servicebok, men att han servat den.
Jag blir smått förbannad men det var lugnt ändå trodde jag. Sen nu iaf har jag haft batterifel, förardörren låses inte, fläktröret trasigt samt sprucket grenrör som är dåligt svetsat. Mätarställningen verkar också då vara fejkad då den inte kan ha gått så lite mil som det står, den måste ha gått 5 gånger mer.
Jag mailade han efter allt detta efter att få någon slags information om ”servicen” som gjorts, men han svarar inte.
Jag är helt frustrerad, hur löser man detta?
Ingen av felen är nämnda, han sa att den hade ett väldigt fint skick. När jag fick den kollade jag allt och inget var fel. Alla felen var gömda, så nu när jag kört den kommer felen fram.
Kan jag på något sätt få kompensation för att fixa allt detta, eller får jag skylla mig själv?
Tacksam för svar