UPDATE! 24/3 -19Då var helgen slut, vad har jag gjort med bilen denna helg..?
1.
ÄNTLIGEN löst problemet som stört mig mest av alla kosmetiskt sett, och det är skuffluckan som hängt sig i låst läge.. Men nu är hela låskistan demonterad och genomgången, så nu ska den kunna öppnas minst 30 år till
passade även på att byta ut regplåten
2.
Fick även ett brev på posten i fredags, den ska bli skön att få hålla om!
(Fick med rattnav i paketet, men det var till volvo 7/940, visade sig inte vara samma i 760..)
Monterar nog ratt & vindavvisare kommande vecka, så har jag även beställt en clean framrute-text också.. kommer bli så bra ihop med den rökfärgade toningen som ska på!
[ETT SISTA ORD FÖR DENNA GÅNG:]En återkommande jargong i detta projekt verkar vara alla kommentarer gällande att behålla bilen i originalskick eller inte.. Därför ger jag er nu en lista på vad jag har planerat i min skalle, utan kronologisk ordning.
1. Vindavvisare, ligger i väntan på montering.
2. Sänkningssats, 60/40 + andra dämpare.
3. Toning, 35% runtom.
4. Framrutedekal, text får ni se när den sitter monterad.
5. Fälgar, 18".
6. Takvinge.
7. V90-kåpa till bakrutetorkaren.
8. Addon-paket runtom.
DEN SOM TROR att detta är en originalrenovering tror dessvärre fel, jag förbättrar försiktigt bilen på mitt eget sätt, alla grejer jag monterar eller utför på den går att ändra tillbaka lika lätt.
Hoppas nu på att jag slipper få fler klagomål, gillar ni inte det ni ser, kan ni lika gärna avfölja.
MVH Oscar.