Är du seriös nu? Mappa en motor själv är inget man gör som lekman. (Om man tycker att höja laddtrycket är att mappa så okej - men mappa från grunden med nya spridare, kallstartssuppfettning, laddtrycksstyrning, tändkurva mm är ingen lek)
/Göran
jinxs skrev:
.....mappa själv
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Är du seriös nu? Mappa en motor själv är inget man gör som lekman. (Om man tycker att höja laddtrycket är att mappa så okej - men mappa från grunden med nya spridare, kallstartssuppfettning, laddtrycksstyrning, tändkurva mm är ingen lek)
/Göran
jinxs skrev:
.....mappa själv
är inte så på läst, så kan nog inte fixa sånt själv,, men skulle vilja lära mig!,,, men får höra runt!,,
dete bara komma med förslag ang vart jag kan mappa! måste mappa den,, vill inte köra sönder bilen!
jag snackade med turbocenter dom sa att den kostade 8000 kr o chippa bilen o mappa den men jag tyckte det var för långt o köra eftersom jag bor i södra småland så jag fick det för samma pris hos CC power i växjö
R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck www.atdack.se
jag snackade med turbocenter dom sa att den kostade 8000 kr o chippa bilen o mappa den men jag tyckte det var för långt o köra eftersom jag bor i södra småland så jag fick det för samma pris hos CC power i växjö
ok,, får at o ringa dom,,, kanske man kan smöra tills sej en sponsring på jobbet!
ringde turbocenter idag 9000kr ville dom ha för en grund mappning! sen sa dom aom alla andra,, e det saker vi behöver fixa så kan det bli lite extra där!! ska jag vänta eller ska jag låta dom mappa den,,, ,, någon som har erfarenheter av turbocenter??