Tja Går i tankarna o köpa https://www.audio55.se/produkter/billju … a-slutsteg och är lite osäker hur jag ska dra kablarna. Har en baslåda bak som är inkopplad med omvandlare så ström o jord finns. Vilka andra kablar måste dras och vart? Och kommer jag behöva en ljudprocessor? Har en liggande men va ett alldeles för svårt jobb att koppla in och ställa in... Förresten, bilen som allt ska kopplas in i är en fas2 men lilla ljudpaketet. Förklara gärna som ni skulle förklarat för ett litet barn för e jävligt färsk på ljud hahaha, fick hjälp av en polare med baslåda
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Det var ju ett hatthyllepaket du länkar till. Finns det hatthylla på en V70?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Det var ju ett hatthyllepaket du länkar till. Finns det hatthylla på en V70?
/Benny
Det kommer med en låda som allt ska sitta i. Tänker att jag sätter den uppe på baslåda.
OK!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!