roligt men så täta uppdateringar men håller med om att du borde kapa av slutrören lite, kommer ramla på dom och sen kommer den stackars chauffören backa sönder hela avgassystemet för dig mot en betongvägg eller liknande
Slutrören som sitter på nu är bara tillfälligt, biltema hade typ inga rör i lager så tog de första bästa Men skall slänga på rostfria 2" piper lite senare Väldigt sköj att du gillar projekttråden, om inte vårat bonnanätverk hade vart så segt, så hade de kommit uppdateringar varje kväll
Uppdatering Idag åkte huven på igen, bara framlyktorna kvar sen är iprincip hela bilen komplett Köpte två diskanter av en polare igår så dom skall så småningom in i varje framdörr, tillsammans med 2st 8" middbasar Började även o dra kablar te ljudet, stereon monterades in i instrumenpanenlen, handsfacket åkte också in... Men har stött på ett "litet" problem... Vxllådan driver inte. Är inte jätte haj på automatlådor så undrar ifall någon annan har lite bättre koll. De jag vet är att olja finns, och att de inte kommer nån olja från rören som går till kylet.... Läste lite på nätet och då sägs de att pumpen e kass. Vart sitter den o hur fungerar en sådan?? Hjälp behövs
Är det tillräckligt med olja? Du ska köra motor och låda varma. Därefter ska du växla P-R-N-D-2-1-2-D-N-R-P. Efter det ska du kolla stickan och då ska nivån ligga mellan min och max.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Såg din bild på lådan o de såg mer ut som sirap i den så tyvärr tror ja den behöver en redig översyn,de känsliga bitar de där..de va de vi prata lite om då vi sågs,o polaren i rävlanda kan troligen se över den lite fort...
Såg din bild på lådan o de såg mer ut som sirap i den så tyvärr tror ja den behöver en redig översyn,de känsliga bitar de där..de va de vi prata lite om då vi sågs,o polaren i rävlanda kan troligen se över den lite fort...
Aaah fråga ifall han skulle kunna kolla igen den lite fort, hade vart jävligt bussigt :)för jag kan som sagt inte så mkt om dessa lådor...