Buzted skrev:
Jag blir ju tvungen att hålla med en snubbe här iaf..Fan va mycket fjanthiphop det var här.Har hör ett namn på något grymt här ännu(Jedi Mind Tricks)..FInns så otroligt jävla mycket bra skit men det är bara den satans jävla "mainstream,bling,bling,jag ska skjuta kuken av dig och knulla din fru,och blåsa in en hel bulktank kokain i min näsa innan jag går ut och gjör det" man hör...OM ni som HATAR all hiphop för det är bara för negrer och dom kan bara knulla våra brudar och sno våra bilar...negrer ligger ju inte i garaget och skruvar bilar!!? dom går ju bara ut på parkeringen och snor en ny...Bara lite egna åsikter om folk man träffat under sin ungdom..Inte så jag ser på folk i detta ämne....Men kolla upp lite annan hiphop istället..Har fått för mig att jävligt många tror att att ALL hiphop låter som eminem och 50-sent....That aint the shit!! ...Hade tänkt slänga in några namn här bara men orkar fan inte nu när det blev så jävla mycket skrivande så ni får några artister/låtar att kolla på i natt......
Mars Ill - The End
Atmosphere - Self Hate Bad Dub
Cannibal Ox - Iron Galaxy
Scienz Of Life - Ghettoz Tah Galaxiez
Jedi Son Of Spock - The Journey
Slomo - Ghetto Jedi
Priest - Mind Control
Jedi Mind Tricks (feat. The Lost Children Of Babylon) - As It Was In The Beginning
Phoenix Orion - A Disturbance In The Force
Bianry Star - One Man Army
The Planets (feat. Zion I) - Can't Stop
Viktor Vaughn (feat. M.Sayyid) - Never Dead
Yaggfu Front - Tropper 101
DJ Shadow - Hindsight
Walkmen - Fortruss
Raidermen - Magnetic
Y@k Skywalker - Nasty Or Nice
L-Fudge - Star Wars
Aesop Rock (feat. Camp Lo) - Limelighters Death Star Boogie Mix
Alla låtar är på starwars tema..Lyssna och njut!!! Hoppas det blir lite mer hiphopfolk här...Verkar inte som vi och bilar går ihop..Peace