3984
Sök

Tjejer va sägs om en BIL TRÄFF för oss tjejer?!

454 Inlägg
12 juli 2005
Trådstartare
#1
Som topic lyder.. satt å funderade lite här i veckan å tänkte att vi e ju ändå ett par st här på garaget.. kan ju va kul att träffas å snacka lite skit!?

Va tycker ni, finns d nåt intresse för en ren Bil tjej träff!? smile

Lägger tråden här eftersom inget e bestämt!

Administratör
11 876 Inlägg
12 juli 2005
#2
låter skoj, synd att man inte får vara med då smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

454 Inlägg
12 juli 2005
Trådstartare
#3
ja du, börjar med att kolla om d finns nåt intresse så får man väl se.. skulle ju va kul iaf!

711 Inlägg
12 juli 2005
#4
Nu är det bara och satsa på att bli transvestit för en dag då! FAAAAAAAANNNNNNN! big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

454 Inlägg
12 juli 2005
Trådstartare
#5
haha.. smile

ah än så länge så verkar intresset vara mycket svalt.. så vi får väl se..

711 Inlägg
12 juli 2005
#6
heLLen_TT skrev:
haha.. smile

ah än så länge så verkar intresset vara mycket svalt.. så vi får väl se..
Om det blir för få tjejer då kan vi killar som sagt klä ut oss till tjejer. Bara så att träffen blir av!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Administratör
11 876 Inlägg
12 juli 2005
#7
Jag har långt hår, duger det? wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

454 Inlägg
13 juli 2005
Trådstartare
#8
haha, ja d verkar inte bli nåt av d här.. nåja blir d nån annan träff då? inte bara en tjej träff vill säga?! e d nåt som kommer ske eller?!

Administratör
11 876 Inlägg
13 juli 2005
#9
heLLen_TT skrev:
haha, ja d verkar inte bli nåt av d här.. nåja blir d nån annan träff då? inte bara en tjej träff vill säga?! e d nåt som kommer ske eller?!
Jag kommer nog fixa en garaget-träff nästa sommar. Jag vet inga detaljer än dock mer än att jag vill att det ska bli megastort wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

135 Inlägg
13 juli 2005
#10
Visst det låter kul...men det är knappt gjort nåt me bilen. Hade ni tänkt ha den i sthlm eller? //Maria

454 Inlägg
13 juli 2005
Trådstartare
#11
pacco skrev:
Visst det låter kul...men det är knappt gjort nåt me bilen. Hade ni tänkt ha den i sthlm eller? //Maria
Än så länge har jag inte tänkt så långt.. smile ville kolla upp om d fanns nåt intresse först! men d kommer sen o så fall, å nej d behöver inte vara i sthlm.. d får man bestämma senare i så fall!

135 Inlägg
13 juli 2005
#12
Ok..låter bra. Hoppas det blir nåt då!

454 Inlägg
13 juli 2005
Trådstartare
#13
pacco skrev:
Ok..låter bra. Hoppas det blir nåt då!
ja vem vet?! som sagt måste ju va ett par som e intresserade för att man ska kunna göra d till en träff! men vi får se helt enkelt, än verkar d vara ett väldigt svalt intresse..

238 Inlägg
14 juli 2005
#14
Jag hänger på om V8:orna (se profil) är välkomna. Kan åka vart som helst inom mittbältet! Kul med tjejer som vågar! Skall vi säga att alla killar ("män") som är villiga att vara transor under en hel dag är välkomna?!
Hellen_TT, ska vi byta bil för en stund och se vem som samlar flest offer?!

A B E C E D E

454 Inlägg
14 juli 2005
Trådstartare
#15
Humlan skrev:
Jag hänger på om V8:orna (se profil) är välkomna. Kan åka vart som helst inom mittbältet! Kul med tjejer som vågar! Skall vi säga att alla killar ("män") som är villiga att vara transor under en hel dag är välkomna?!
Hellen_TT, ska vi byta bil för en stund och se vem som samlar flest offer?!
Haha klockrent! kul att höra att nån mer tjej e intresserad av att träffas! då e vi tre ! wink hehe..

Klart V8:or e välkomna! inget snacka om saken!!!

hehe ja vi får väl testa d!? wink

454 Inlägg
15 juli 2005
Trådstartare
#16
kom igen nu då? e d verkligen så här svalt intresse?! trodde d fanns flera bil intresserade tjejer som e intresserade "på riktigt"....? hmm

231 Inlägg
17 juli 2005
#17
Jag har ingen bil och det lär ta ett tag innan jag har en också. sad

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

16 Inlägg
20 juli 2005
#18
Självklart borde vi ha en tjejbilsträff=)!! Synd att det verkade lite svalt med intresse här bara, ska kolla på 200-forumet om intresse finns. Men då är ju frågan vart man ska träffas? jag är bosatt i Bollnäs så gävle/uppsala är ju ett tänkbart område smile
Någon som ska ställa ut bilen på streetcars festen i best Female Ride??
Mvh/Stina


16 Inlägg
20 juli 2005
#19
Feffy skrev:
Jag har ingen bil och det lär ta ett tag innan jag har en också. sad
Fåru inte låna 850in då smile? Annars löser vi de på nå vis, går ju att samåka me nån. Kan hämta upp dig om jag har vägarna förbi isf smile /Stina


70 Inlägg
20 juli 2005
#20
Vill jätte gärna åka på bilträff med tjejorna wink Skulle va kul om det blev nå´t!!!

liten men tuff ;)


Sök