Som topic lyder.. satt å funderade lite här i veckan å tänkte att vi e ju ändå ett par st här på garaget.. kan ju va kul att träffas å snacka lite skit!?
Va tycker ni, finns d nåt intresse för en ren Bil tjej träff!?
Visst det låter kul...men det är knappt gjort nåt me bilen. Hade ni tänkt ha den i sthlm eller? //Maria
Än så länge har jag inte tänkt så långt.. ville kolla upp om d fanns nåt intresse först! men d kommer sen o så fall, å nej d behöver inte vara i sthlm.. d får man bestämma senare i så fall!
ja vem vet?! som sagt måste ju va ett par som e intresserade för att man ska kunna göra d till en träff! men vi får se helt enkelt, än verkar d vara ett väldigt svalt intresse..
Jag hänger på om V8:orna (se profil) är välkomna. Kan åka vart som helst inom mittbältet! Kul med tjejer som vågar! Skall vi säga att alla killar ("män") som är villiga att vara transor under en hel dag är välkomna?! Hellen_TT, ska vi byta bil för en stund och se vem som samlar flest offer?!
Jag hänger på om V8:orna (se profil) är välkomna. Kan åka vart som helst inom mittbältet! Kul med tjejer som vågar! Skall vi säga att alla killar ("män") som är villiga att vara transor under en hel dag är välkomna?! Hellen_TT, ska vi byta bil för en stund och se vem som samlar flest offer?!
Haha klockrent! kul att höra att nån mer tjej e intresserad av att träffas! då e vi tre ! hehe..
Självklart borde vi ha en tjejbilsträff=)!! Synd att det verkade lite svalt med intresse här bara, ska kolla på 200-forumet om intresse finns. Men då är ju frågan vart man ska träffas? jag är bosatt i Bollnäs så gävle/uppsala är ju ett tänkbart område Någon som ska ställa ut bilen på streetcars festen i best Female Ride?? Mvh/Stina